FIFA 22

FIFA 22

Totw premium pack van weekend league eventjes bijhouden zeker? Niks deftigs in packs, niet in totw, en ook geen andere promo lopende...

13-7 in WL gehaald. Goed genoeg voor die icon swaps!
Mn player picks…
89 di maria (90 navas zat er ook in, maar heb al 96 donnaruma)
84 rachica (of zoiets)
3e pick was di maria aanwezig, met een hoop 78-82’ers.. Dus nu heb ik een dubbele di maria player pick..😂

Die plaatsingsmatchen tellen ook mee hoor ;)
Ja kweet het. Maar kzat aan 12-4.
Dan elke keer dat ik achterkwam ben ik gwn geleaved, want ik wou slapen.
Maar dan kwam ik nog tegen een “minder” team, heb ik toch nog gescoord, en gewonnen dusja.
Speel meestal ook maar 2-3 WL per fifa. Momenteel zit ik aan mn 3, dus tzal bijna gedaan zijn😂

Die showdownmatchen zijn wel leuk. Alleen jammer dat je bijna geen matchen vindt als je met een prem league team speelt..
Was vorige keer ook zo met die spaanse-franse league clash..😒

Ik dacht net van minder speciale sbc's te doen voor magere mogelijke return, maar ze zijn daar weer met de goodiebags, inhoud hiervan blijft barslecht voor mij, 87 savanier... Mkay

Fut captains is volgende promo, ik hoop dat EA nu stillekesaan begint te lossen, eind deze maand spreken we al van TOTS

Bijna de helft van mijn spelers hun waarde is gezakt met bijna 30%, door de TOTS hype. Kante gekocht (die trouwens echt slecht is voor mij) voor 900k, 1 week later 600 waard. Als casual speler haalt dit gewoon de fun eraf. En dan is er de twijfel om te verkopen of niet.

Kga mijn Prime Larsson verkopen en Mbappe kopen.
Insigne is eraf gegaan voor Bamba, Fekir staat nog in de ploeg dus goeie link met hun.

Juist Uefa marque sbc gedaan, Suker gepulled, +-80K waard, als die verkocht geraakt, samen met Ruben Dias + opbrengst van Larsson, dan zou Mbappe moeten binnen zijn.

Kga mijn Prime Larsson verkopen en Mbappe kopen.
Insigne is eraf gegaan voor Bamba, Fekir staat nog in de ploeg dus goeie link met hun.

Juist Uefa marque sbc gedaan, Suker gepulled, +-80K waard, als die verkocht geraakt, samen met Ruben Dias + opbrengst van Larsson, dan zou Mbappe moeten binnen zijn.
Toty?

Nee nee, de gewone gouden :tongue:
Insigne is wel TOTY (niet verkoopbaar), Fekir is Birthday kaart (niet verkoopbaar).

Kzit nu op 288k, kga proberen om Larsson en Mbappe te behouden.
Maar wie moet er dan uit mijn ploeg ...
LM: Bamba
CM: Tonali (sbc)
CM: Del Piero (prime)
CAM: Fekir
RM: Figo

Sinds de update enkele weken geleden gewoon een irritant k*tspel. Pay to win des te meer. Onmogelijk om rank 3 te halen in de weekend league zonder er geld tegen te smijten. Marktwaarde is 50% gezakt van mijn volledige ploeg :laugh:
Ze gaan dringend eens wat zaken moeten aanpakken voor de casual speler. Als ik 3 keer op rij verlies kan ik onmogelijk tegen ploegen uitkomen die minstens 3 keer meer waard is dan mijn ploeg.

Edit: Het beste is gewoon om volledig untradeble te gaan, maar niemand heeft toch zoveel pack luck? Ik had 5 gekochte spelers en nu nog 3, maar mijn team is daardoor wel zwakker.

Zaken die ik al voorspeld heb
Sinds de update enkele weken geleden gewoon een irritant k*tspel. Pay to win des te meer. Onmogelijk om rank 3 te halen in de weekend league zonder er geld tegen te smijten. Marktwaarde is 50% gezakt van mijn volledige ploeg :laugh:
Ze gaan dringend eens wat zaken moeten aanpakken voor de casual speler. Als ik 3 keer op rij verlies kan ik onmogelijk tegen ploegen uitkomen die minstens 3 keer meer waard is dan mijn ploeg.

Edit: Het beste is gewoon om volledig untradeble te gaan, maar niemand heeft toch zoveel pack luck? Ik had 5 gekochte spelers en nu nog 3, maar mijn team is daardoor wel zwakker.
Ik vind het ook maar een dik kutspel geworden ze, ik weet dat fifa 21 op t einde zalig speelde, ik wacht tots nog eventjes af en dan doe ik voort met mijn killer teampje van fifa 21

Ik zat er toch niet ver naast met mijn voorspellingen bij de eerste maanden van de game, casual spelers worden in de kou gezet, en alles draait om PTW en hun competitieve wannabe elite groepjes enal

Ge voelt gewoon wanneer EA u in de kakker aan t nemen is, elke keer opnieuw, deze fifa is t echt erg, en ik verlies elke keer tegen R9, zidannekes of andere top icon ploegen dat ge u afvraagt vanwaar ze het halen...

En game blijft traag voor mij, is al ietsje gebeterd tov de start, maar blijft te trage pace

Terug
Bovenaan