Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere pick!

Hij kan vrijwel bijna alle posities innemen met die stats, het voelt echt goed aan de bal, snel, wendbaar, en goed aanbieden etc.Lekkere pick!![]()
Die kunt ge nu eens echt op elke positie spelen. Ik gebruik de TOTY nog altijd als CAM.
96 met hawk op de cam, ben ook benieuwdNiet kunnen weerstaan aan die Foden SBC. Namiddag De Gea objective afronden en terug wat rivals spelen na een hele tijd gestopt te zijn door Forbidden West en GT7.
Ik speel hem uit als spits aangezien ik al het hele jaar 4-4-2 speel. Staat langs 90 Antonio.96 met hawk op de cam, ben ook benieuwd
Puur op basis van positie als ST is hij maar 90 daar op futbin... Alhoewel hij alles voldoende heeft van stats, vind het wat vreemdIk speel hem uit als spits aangezien ik al het hele jaar 4-4-2 speel. Staat langs 90 Antonio.
Die is toch niet slecht? Klein, wendbaar, snel en 5 WF. Ik had Bruno Fernandes en op die plaats had ik juist Alli en Foden.
Ja, maar toch iets nog beters gehoopt, maar ça vaDie is toch niet slecht? Klein, wendbaar, snel en 5 WF. Ik had Bruno Fernandes en op die plaats had ik juist Alli en Foden.
950k. Daar zit ik nu met mn la liga team..

Ik wil em welIk had Cancelo TOTS in mijn Gold Preview-pack...
Eigenlijk speel ik al maanden niet meer, maar ik doe die previews wel nog es regelmatig
Als ik 'm op 1 of andere manier aan iemand hier kan verkopen zonder dat er een bot 'm snipet?

Ik vrees dat je extreem snel gaat moeten zijn op de bots voorbij te steken..Ik wil em wel![]()

Tis trieste evolutie, zoals reeds aan gehaald met hun wannabe pro (elite, alleen al het woord...) groepjes zorgt er idd voor dat er niet meer gespeeld wordt, geen open spel, en dus geen fun... Ik zie mij deze zomer terug naar fifa 21 gaan, maarja daar zitten die snotneuzen ook alEcht een zielige, niets gunnende community dat dit is.
Ge gaat er zelf kut door beginnen spelen om te kunnen winnen. Tijd winnen vanaf minuut 60, komaan zeg, waar zijde dan mee bezig.
Drop back, counteren naar Mbappé is enkele weken van weg geweest maar nu terug. Zieligaards.