FIFA 22

FIFA 22

PXL_20220510_201501938.jpg

Foden gefabriceerd in sbc's, morgen eens uittesten...

Niet kunnen weerstaan aan die Foden SBC. Namiddag De Gea objective afronden en terug wat rivals spelen na een hele tijd gestopt te zijn door Forbidden West en GT7.

Net ruben dias gekregen via de tots prem league pack dus cava.
Daarnet nog een zeldzaam spelerspakket geopend, efkes tots de bruyne binnenhalen😅 950k. Daar zit ik nu met mn la liga team..😂

Ik had Cancelo TOTS in mijn Gold Preview-pack...

Eigenlijk speel ik al maanden niet meer, maar ik doe die previews wel nog es regelmatig :)

Als ik 'm op 1 of andere manier aan iemand hier kan verkopen zonder dat er een bot 'm snipet?

Echt een zielige, niets gunnende community dat dit is.
Ge gaat er zelf kut door beginnen spelen om te kunnen winnen. Tijd winnen vanaf minuut 60, komaan zeg, waar zijde dan mee bezig.
Drop back, counteren naar Mbappé is enkele weken van weg geweest maar nu terug. Zieligaards.

Echt een zielige, niets gunnende community dat dit is.
Ge gaat er zelf kut door beginnen spelen om te kunnen winnen. Tijd winnen vanaf minuut 60, komaan zeg, waar zijde dan mee bezig.
Drop back, counteren naar Mbappé is enkele weken van weg geweest maar nu terug. Zieligaards.
Tis trieste evolutie, zoals reeds aan gehaald met hun wannabe pro (elite, alleen al het woord...) groepjes zorgt er idd voor dat er niet meer gespeeld wordt, geen open spel, en dus geen fun... Ik zie mij deze zomer terug naar fifa 21 gaan, maarja daar zitten die snotneuzen ook al

Maar die kleine dingetjes waardoor ik bijvoorbeeld effectief verlies beginnen mijn keel uit te hangen, ik druk drie kere een knopje in en er gebeurt niks, ik druk dan een 4de keer de knop in, of uit frustratie de verkeerde knop, en dan is het momentum elke keer weg, tijd genoeg om de pay to win tegenstander zich terug in positie te zetten. De PTWinners krijgen allle voordeel mee, buitenspel denk ik vaak van wtf, ik zie zelf op mijn radar geen verdedigers van mij lopen en de aanvaller vertrekt duidelijk van buitenspel, ik heb al bekan mijn bakske in den tv willen gooien de laatste tijd, en ja stick switching is as random as it gets, als ge niet tegen PTWinners speelt lukt het wel vlotjes, echt ik begin er zo stillekesaan van te :puke:

Maar dit mooie liedje blijft imo niet duren, die toxic sfeer en die PTW toestanden doen casual spelers echt afhaken, echt die geldkoe machine erachter is intriest

Way to go om mijn favoriete spelletje zo te verneuken, en WTF, 1 om de 5 matchen spelen met 96 ronaldo icon of moments gullit, allemaal CC teams dan ?? Dus eigenlijk zal de game wel voort blijven bestaan, gezien er genoeg dumbasses zijn die onnoemelijk veel geld erin pompen (al is het maar om te kunnen stoeffen), maar rustig Een eerlijk potje spelen zit er niet meer in, ik kan het gerust aan als de tegenstander tactisch beter is als mij, maar de scripting viert hoogtij in favor van de betalende klanten, die dan oprecht zich de digitale 'betere' voelen, en ze niet eens door hebben dat ze een handje geholpen worden, spelers bieden zich aan, zodat ze maar op X moeten drukken (ja het is een team sport, en ja natuurlijk kan die gemanipuleerd worden) , aangezien ikzelf moet harken om een deftige aanval op te zetten

EA dikke klooiers, of neen, dikke geldwolven ja

Ik moet hard werken om te scoren, vaak minstens het dubbele xg dan mijn tegenstanders. Als ik dan zie wat er vaak aan de overkant letterlijk binnenwaaid. Sinds het begin van de release zijn de overdreven boogballen van buiten de 16 nog steeds niet aangepakt, want de pro’s gebruiken dit elke wedstrijd.
Gisteren 2 lucky goals gemaakt, de rest was heerlijk uitgespeeld. Nog 6 wedstrijden in FUT champs en heb sowieso rank 6 nu. Gisteren heel vaan geluk gehad in de laatste minuut, maar ook 3 keer verloren na verlengingen met penalties.

Terug
Bovenaan