FIFA 22

FIFA 22

Screenshot_20220622-223446.png

Woop woop, wou deze al eerder proberen, zat nu in de picks en echt tevreden van, zonder er al mee gespeeld te hebben, een beetje body in de spits kan geen kwaad in mijn team denk ik dan, zeer goede fysiek

Zal voor morgen zijn, maar bijna iedereen op futbin is er positief over...

Eindelijk eens content met een player pick

Voor ongeveer elke sbc moet er tegenwoordig een totw of tots in zitten

Diegene die ik wil en kan missen zijn gewoon op nu

Grappig is dat, ik althans, geen enkele totw meer hit, wel tof dat systeem zo :unsure:

Ik ga heus geen tots per sbc bijkopen ze, geen voorraad meer = geen sbc's meer, spijtig wel

Grappig is dat, ik althans, geen enkele totw meer hit, wel tof dat systeem zo :unsure:

Ik ga heus geen tots per sbc bijkopen ze, geen voorraad meer = geen sbc's meer, spijtig wel
Er is een TOTW SBC die je kan herhalen, ze hebben die alleen wel duurder gemaakt deze week 💀

Zitten er nog wel TOTW in packs?

Zitten er nog wel TOTW in packs?
Awel, daarmee mijn opmerking, het is zielig gesteld, ik heb al meer dan een maand geen totw meer gehit, en ik vertik het om daar sbc's voor te moeten doen... En voor alle duidelijkheid eenmaal 50k open ik een pack, dus regelmatig wel, maar niks, zelf geen untradable totws meer

Nuja ze moeten die spelers die gratis bij ps plus erbij komen toch ook nog wat uitmelken zekers?

Ik doe het niet op deze manier, vergeet het, ik heb veel spelers in de club, maar op overschot voor diene zever er nog is bij, no thanks

Awel, daarmee mijn opmerking, het is zielig gesteld, ik heb al meer dan een maand geen totw meer gehit, en ik vertik het om daar sbc's voor te moeten doen... En voor alle duidelijkheid eenmaal 50k open ik een pack, dus regelmatig wel, maar niks, zelf geen untradable totws meer

Nuja ze moeten die spelers die gratis bij ps plus erbij komen toch ook nog wat uitmelken zekers?

Ik doe het niet op deze manier, vergeet het, ik heb veel spelers in de club, maar op overschot voor diene zever er nog is bij, no thanks
De laatste totw is van 25 mei. Dus waren er not totw’s te packen tot 1 juni.
Toen waren de totw’s 10-15k. En nu zijn ze 30-50 k soms. Dusja had ik er toen aan gedacht had ik mijn 4 mil coins aan die goedkope totw’s gedaan.. Maja bon, vijgen na pasen..

Hier loopt fifa ook echt op zen einde al probeer ik nog elke week we weekend league te spelen. Dit weekend nog eens 11 wins gehaald wat toch een tijdje geleden was. Aangezien ik blut ben zie ik men ploeg niet meer verbeteren. Ze doen het ook goed.

Alé, nog is WL mogen spelen...

Na de obligate 5 L's om te starten nog een eindsprintje getrokken om op 8 wins te eindigen...

Rewards natuurlijk magertjes met enkel suarez 88, al de rest low rated fodda

Ik vond al bij al mijn niveau er meestal wel zijn, maar dat toont zich niet in de resultaten

L: 12

W: 8

1)L 5-8
2)L 5-9
3)L 5-9
4)L 2-8
5)L 6-8
6)W 4-1 (RQ min 48)
7) W 1-0 (RQ min 20)
8)L 2-5
9)L 5-8
10)L 2-6
11)L 2-4
12)W 2-0 (RQ min 10)
13)L 0-6
14)W gifted
15)L 5-7
16)W 1-0 (RQ min 15)
17)L 3-8
18)W 5-4
19)W 6-2 (RQ min 76)
20)W 5-3

Het ziet er naar uit dat ik vastzit in div 5...

Met dat de game gratis is geworden bij psplus wil al dat nieuw volk zo snel mogelijk promoveren, ik had het zoiezo al moeilijk om matchen na elkaar te kunnen winnen, en ik word bij momenten van t kaske naar de muur gepeeld door cheape ploegsjes met 70 % gold spelers, zoals hiernet nog, 6-1 door een 87 rated ploegsje

Wa nen afgang eigenlijk

Terug
Bovenaan