FIFA 22

FIFA 22

Mijn team opndit moment. Speelt wel lekker 😁
Benzema tots komt er zeker nog in. Maar momenteel speel ik niet veel, dus ga nog even wachten tot hij 1 mil is. En een nieuwe rechtsback en LM moet ik nog hebben.
Maar ik ga die 95+ shapeshifter doen, hopelijk kopt daar iets goed uit.
Zou voor Valverde shapeshifter gaan voor rechtsback. En LM denk ik aan aubamayang shapeshifter. Of vinicius jr 😁

Aubame is zeer goed, zeker in de spits, maar gisteren enkele matchen solskjear getest in de spits, ging ook goed, de plaatsen zijn duur daar, en de centrale CAM laat ik nog altijd KdB staan, ik vind die geweldig goed...LAM en RAM zijn dus zaha en of solskjear met aubame in de spits, werkt toch redelijk ok hier

Nice, die puskas, ik vind dat zo'n irritant manneke om tegen te spelen :ROFLMAO:
Echt een beest..😜
Heb die onlangs gepackt via die icon swaps, khad nog rap eens 2 matchen WL gespeeld en gewonnen om toch die icon moments + 91 ofzo te kunne doen, en die kwam eruit.. 😂 Instant blij, en evht super content van.

Hoewel ik er echt tegen ben heb ik toch snel 2 totw sbc's gedaan, ik heb het gevoel dat die vereisten niet zullen verdwijnen en dat de prijzen weer de lucht in zullen gaan daarvan

Hoewel ik er echt tegen ben heb ik toch snel 2 totw sbc's gedaan, ik heb het gevoel dat die vereisten niet zullen verdwijnen en dat de prijzen weer de lucht in zullen gaan daarvan
Er zitten nu weer totw’s in packs (beetje ‘best of..?’)
Aleja ‘best’, ik heb net 86 hofman gekregen😂
Prijzen van totw’s zijn weer gekelderd, 70k naar 20k opeens met dat ze nu in packs zijn

Was toch een 10 mille kaartje voordat futties begon

Hier ook redelijk tevreden van die prem lg futties pack :

Screenshot_20220716-155929.png

Ik ben er alleen nog niet uit, engine of marksman...

Meer dan 11 miljoen ondertussen. Ga al mijn geld in die packs pompen, hopen op een Walker en Rashford. De picks zijn echt niet slecht. Volledige ploeg untradeble nu :love:

En dat met uwe cr7? Hoe speelt ie eigenlijk? Waar speelt ge hem uit?
In de spits. Assistenkoning na 20 wedstrijden met 25 assists en 10 goals. Speelt lekker. Maar 5-0 gegaan de eerste 5 wedstrijden en daarna tegen echt goeie spelers uitgekomen. Met of zonder Ronaldo, ik haal elke week 10 wins. Weinig of geen progressie.

In de spits. Assistenkoning na 20 wedstrijden met 25 assists en 10 goals. Speelt lekker. Maar 5-0 gegaan de eerste 5 wedstrijden en daarna tegen echt goeie spelers uitgekomen. Met of zonder Ronaldo, ik haal elke week 10 wins. Weinig of geen progressie.
Op zich maakt het niet echt uit welk team je hebt, meestal ligt het aantal wins dicht bij elkaar..

Terug
Bovenaan