FIFA 22

FIFA 22

Ok is dus een soort joker, mooi zijn dus makkelijk in te passen in een ploeg. Wat ergens ook logisch is. Als je dan een icon krijgt en je kan hem niet gebruiken zou om heel onozel van te worden.

Laten we zeggen dat deze goed genoeg is voor het eerste 3de van de game, max helft

Ondanks dat deze baby versie nogde snelste is, is ie toch veel te traag voor endgame zelle

But ill take it, én Engels...

Ik speel met Rudiger (83) en Koulibaly (86) pace achteraan en zelfs met die heb ik geen overschot dus met 70 pace zou ook niks voor mij zijn.

Shadow plakt er alvast op dus dat wordt dan 72 of 73, weet ik niet goed...

Rudiger alvast vervangen, was goed maar floshen dat die soms doet...

Echt die search ingame trekt op geen ballen hé. Kunt niet zoeken op rating. En als ik bv Fernando zoek een CDM met 84 rating dan kan ik niet van er zijn een hele hoop Fernando's die een hogere rating hebben en de web app geeft enkel de eerste weer :(

Ik heb Sarr gekregen. EPL speler dus niet slecht volgens futbin +40k waard. Ga hem op de bank zetten, 95 pace is sneller dan Sterling.

Hij is bang van een prikje.
FYI het is niet omdat je vaccineerd bent dat je geen covid meer kan krijgen en doorgeven.

En voor u search, ga op futbin en zoek zijn voornaam op.
Dan kan je hem makkelijker vinden.

FYI het is niet omdat je vaccineerd bent dat je geen covid meer kan krijgen en doorgeven.

En voor u search, ga op futbin en zoek zijn voornaam op.
Dan kan je hem makkelijker vinden.
Weet ik wel, maar moest gewoon aan dat artikel denken dat ik er een paar uur eerder las toen ik Kamper zijn video zag.

Ik moet hem niet op futbin vinden ik moet hem ingame vinden. Op futbin kan je ze niet kopen.

Toch niet zo moeilijk, als het geen basic kaart is gewoon aanduiden het is een totw, een toty of whatever, dan toont ie enkel die verie van dat kaartje...

Je moet eerst weten achter wat je zoekt eh.

En eenmaal je de juiste hebt gevonden kan je gewoon prijs vergelijken doen, heb je ze allemaal

Enige lastige is dat als er bv meerdere totw kaarten zijn je zo niet op prijs kan filteren

Maar dan moeten er echt al veeeel kaartjes in omloop zijn om het overzicht niet te kunnen bewaren

Weet ik wel, maar moest gewoon aan dat artikel denken dat ik er een paar uur eerder las toen ik Kamper zijn video zag.

Ik moet hem niet op futbin vinden ik moet hem ingame vinden. Op futbin kan je ze niet kopen.
Als je hem op futbin gevonden hebt, dan neem je zijn voornaam en achternaam en geef je dit in game in en zo kan je hem makkelijker vinden.

My-Great-Game-My-Great-Capture-2021-10-26-08-14-29.png

Laatst bewerkt:

Op futbin loopt de lijst gewoon door maar op de webapp van EA stopt de lijst bij de eerste paar. Dat is gewoon slecht ontwerp. Ik kan ze uiteindelijk wel vinden hoor maar een goeie search zou gewoon zoals futbin doet de ganse lijst weergeven waarbij je dan kan scrollen. Is mooi dat jullie EA hier verdedigen maar dit is gewoon crappy design hoor.

Again, soms moet je eerst is futbin checken voor volledige naam, soms is dit bv Lucas Maura (iedereen kent die als Lucas), maar als het een minder bekende naam is, check ik toch altijd eerst futbin, en dan heb je meteen een idee van zijn price range en andere gegevens of reviews ofzo

Dusja ik vind dit geen design flaw of hoe ge het soms kunt noemen, is inderdaad wel wat lastig als het snel moet gaan maar dan kan snel is op futbin kijken dus wel helpen,...

Lastiger vind ik dus als je een zeldzaam kaartje vind en prijs vergelijken doet je dan niet kan filteren op prijzen

Probeer ook maar eens "Mæhle" te vinden via de text search...
Je zou verwachten dat die ook te vinden zou zijn als Maehle gezien "æ" niet in de meesten hun alfabet staat.

Again, soms moet je eerst is futbin checken voor volledige naam, soms is dit bv Lucas Maura (iedereen kent die als Lucas), maar als het een minder bekende naam is, check ik toch altijd eerst futbin, en dan heb je meteen een idee van zijn price range en andere gegevens of reviews ofzo

Dusja ik vind dit geen design flaw of hoe ge het soms kunt noemen, is inderdaad wel wat lastig als het snel moet gaan maar dan kan snel is op futbin kijken dus wel helpen,...

Lastiger vind ik dus als je een zeldzaam kaartje vind en prijs vergelijken doet je dan niet kan filteren op prijzen
Jij vind het dus normaal dat een fan site beter werkt dan een spel met een omzet van meer dan een miljard?

Kunt ge voor die objectives van de knockout kings met een volledig Franse ploeg die leen-speler Mbappé
gebruiker zonder dat zijn contracten naar onder gaan?

En is daar opnieuw de regel dat je quit nadat er iemand gescoord heeft?

Terug
Bovenaan