FIFA 22

FIFA 22

Ik had goed gespaard voor KdB maar ga hem na een klein weekje weer verkopen denk ik. Top speler, daar niet van, maar hij brengt niet in het team wat ik nodig heb. Terug full Serie A gegaan nu:

CWiczO5.jpg

Nu is het vollenbak "Mission Messi". Goed sparen/traden en hopelijk kan ik hem tegen december kopen.

Ik had goed gespaard voor KdB maar ga hem na een klein weekje weer verkopen denk ik. Top speler, daar niet van, maar hij brengt niet in het team wat ik nodig heb. Terug full Serie A gegaan nu:

Nu is het vollenbak "Mission Messi". Goed sparen/traden en hopelijk kan ik hem tegen december kopen.
Muriel cheap beest voor ita team.
Osimhen is ook insane cheap zijn IF kaart en OP.

My-Great-Game-My-Great-Capture-2021-10-25-18-22-23.png

Dit is atm mijn Serie A team.
Mijn bench is voor de show, buiten mijn striker.

Muriel cheap beest voor ita team.
Osimhen is ook insane cheap zijn IF kaart en OP.

My-Great-Game-My-Great-Capture-2021-10-25-18-22-23.png

Dit is atm mijn Serie A team.
Mijn bench is voor de show, buiten mijn striker.
Osimhen zit hier ook op de bank. Inderdaad goede speler, maar ik was aan het proberen om met met LW en RW vooral voor de snelheid te zorgen en dan wat "tragere" spelers in het midden die wel goed kunnen afwerken. Werkt voorlopig wel (4222 ingame) voor mij.

Ik heb Sarr gekregen. EPL speler dus niet slecht volgens futbin +40k waard. Ga hem op de bank zetten, 95 pace is sneller dan Sterling.
Das idd zeker geen slechte speler.

Ik kreeg een mexicaanse keeper met 81 rating waar ik nog nooit van gehoord had. Men pack luck is er al geweest dit jaar maar wel nu zure.

Das idd zeker geen slechte speler.

Ik kreeg een mexicaanse keeper met 81 rating waar ik nog nooit van gehoord had. Men pack luck is er al geweest dit jaar maar wel nu zure.
Ik deed de SBC vooral met het gedacht dat we binnenkort wel eens een TOTW speler zouden kunnen nodig hebben voor een andere SBC. Zoals je een RTTK speler nodig had voor Silva en ze met Kruse een paar dagen ervoor begonnen waren met een objective voor een RTTK speler.

Ik overschat EA misschien (;)) nu een beetje maar ik neem aan dat er een logica achter hun SBCs/Objectives zit.

T1.jpg

Mijn team atm, divisie 2 atm wil niet echt naar 1 gaan ook al genoeg sweat. Twijfel om Di Natale ipv Ciro te zetten, maar Ciro scoort aan de lopende band hier :s

Hopelijk raak ik hiermee in divisie 2.
Ik speel deze formatie afwisselend met een 4-2-4 waarvoor ik Jesus totw en Coman mee gebruik. Hangt echt van match tot match af want sommige stellen zich gewoon in tegen die 4-2-3-1

Hoe kun je je instellen tegen een 4231? Een extra verdediger om die centrale overload tegen te gaan? Ik kwam een paar wedstrijd geleden ook zo tegen iemand uit die constant 3 aanvallers had tegenover mijn 2 CBs en toen wat geprobeerd in de formatie wat te wijzigen maar bleef precies niet sticken veranderde telkens weer in de oude. Zal beetje te nerveus geweest zijn en ergens een bevestiging niet gevonden hebben.

Hoe kun je je instellen tegen een 4231? Een extra verdediger om die centrale overload tegen te gaan? Ik kwam een paar wedstrijd geleden ook zo tegen iemand uit die constant 3 aanvallers had tegenover mijn 2 CBs en toen wat geprobeerd in de formatie wat te wijzigen maar bleef precies niet sticken veranderde telkens weer in de oude. Zal beetje te nerveus geweest zijn en ergens een bevestiging niet gevonden hebben.
Veel pros kunnen daar goed tegen counteren, dat weet ik, welke tactiek ze precies gebruiken kan ik niet zeggen, anders kon ik er mss iets tegen doen

Cdm en 4 vanachter. Cdm stay back while attacking. Zo heb je altijd 3 vanachter in de center. Je kan nog kiezen voor u LB / RB ook vanachter te laten. Maar ik verkies ze liever naar voor te gaan.

Cdm en 4 vanachter. Cdm stay back while attacking. Zo heb je altijd 3 vanachter in de center. Je kan nog kiezen voor u LB / RB ook vanachter te laten. Maar ik verkies ze liever naar voor te gaan.
Ok goed om te weten. Ik zit in Div 7 dus verre van pros maar kan later wel nog eens van pas komen.

Net mijn 7e win van de week behaald na 4 minuten scoort hij al wat was ik weer aan het knoeien maar meteen erna scoor ik tegen dan gelijkopgaanse eerste helft en dan meteen in de 2e helft maak ik de 1-2 wat later de 1-3 en dan bam rage quit :D was al een tijdje geleden dat ik iemand deed quiten.

Silva vind ik echt goed hoe die ze beheerste binnenschiet en zijn pasjes en als die dan nog eens 2x een extratje kan krijgen wat een speler, blij dat ik die SBC gedaan heb veruit het duurste wat ik al deed maar meer dan waard.

Tegen 4231 schakel ik meestal over naar 41212. Hun wingers komen tegen uw backs en centraal verdedigend komde meestal 3 tegen 2. Aanvallend laat ik mijn CM's wel mee aanvallen zodat ge meer opties krijgt.

Ik ga een JPL team maken wellicht ben je daar niks mee zeker online ? ben echt FUT noob 😆
Online gaat dat heel lastig worden. Squad Battles kan wel natuurlijk.
Een paar opties zijn wel in orde (Naingolan, Mignolet, IF Tapsoba, de LB en RB van Club, ...), maar vooral voor de spits is er weinig talent.

My-Great-Game-My-Great-Capture-2021-10-26-15-24-47.png

Zou gaan tijd worden dat ze iets deden, en voor er zeggen series s is nie krachtig genoeg.
Ik zou zeggen kijk eens naar optimized games door deftige studio's. 2k / MS zelf etc.

Gratis pack voor Prime leden op Twitch

Edit : Haaland eruit gekregen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan