FIFA 22

FIFA 22

Fuck, dacht gisteren die objectives Knockout Kings te hebben gedaan, na elke win zag ik wel een objective completed, dus dacht dat het in orde was. Bleek het telkens om andere objectives te gaan en tellen mijn wins niet mee omdat er een Braziliaan op de bank zat. Dacht dat dat geen probleem was omdat de friendly-regels het wel toelieten. Daarna maar opnieuw begonnen maar na 2 wins kreeg ik de melding dat ik geen matches meer kon spelen in die mode. Geen rare player pack dus.

Over SBC gesproken. Ik heb die van Kostic kunnen doen. Heeft me 5k gekost en rommel uit men club. Echt zeer goed te doen. Als kers op de taart nog een Haaland gepacked uit die eerste en het was tradable.

2 matchen mee gespeeld en voelt echt beter aan als Coman, om 1 of andere reden heb ik geen klik met de Coman. Ik gebruik wingers echt om te gaan maar schiet er amper mee naar doel in men 4-2-4. Als je in een 4-3-3 variant speelt denk ik niet dat het de kaart is die je wil. Diaby vind ik zelfs soms beter spelen, veel explosiever.
Kostic zal ook nog wel een upgrade krijgen, al moet Frankfurt nog tegen RAFC natuurlijk ;-).

Die Bernardo Silva valt me toch ook ergens tegen. Geen slechte kaart maar een Fernandes of De Bruyne zijn wel een stuk beter.

Laatst bewerkt:
Gisteren nog 3 wins weggegeven in playoffs, niemand da nog maar thx zei. Daar kom ik soms wel gek van..
Ik blijf ze wel weggeven niet iedereen is een "klootzak" online :)

Niemand zegt thx omdat iedereen een user name heeft van “avalius_the_king-49977237_from_europe_1993” ofzo. 😂
ja, dat daar nog geen betere integratie met PS Messages voor is...

Langs de andere kant misschien maar beter, ik wil niet weten welke bagger ik over me zou krijgen...

Waarom ligt dat spel er weer uit. Had nu oaar uurtjes om te gamen deze voormiddag.
Heeft misschien te maken met halloween kaarten, of record breakers dat komen.
Het ligt al lange tijd down eigenlijk. Straks nog wat kerst shoppen doen op de market voor morgen.

Inderdaad kreeg in game ook zo'n boodschap gisteren
Zal da weg geklikt hebben. Kijk amper die boodschappen van de main screen.
En meestal laad ik insta in fut altijd omdat ik mijn console in slaapstand laat gaan.

Bon heb men kaarten stocked voor morgen, heb heel de week alle kaarten onder de 700 gekocht.
Nu maar hopen dat die sbc wordt, als het zo is meteen 100k coins rijker.

Niemand zegt thx omdat iedereen een user name heeft van “avalius_the_king-49977237_from_europe_1993” ofzo. 😂
Sebiet denken de mensen dat hier nog echt ook hé :biglaugh:

Nu ik moet wel zeggen als ik rage en ik wil een "minder leuk bericht" sturen naar iemand als ik zo nen naam zie dan hoeft het voor mij nimeer :laugh::laugh:

Dat gaat niet al te veel doen met de prijzen denk ik (tenzij er guaranteed packs komen). Kans om bv. Kante te packen blijft even groot.

Dat gaat niet al te veel doen met de prijzen denk ik (tenzij er guaranteed packs komen). Kans om bv. Kante te packen blijft even groot.
Deze kaarten zorgen voor dubbel zoveel kans om een kaart te packen. Veel Mensen hebben liever een gekleurd kaartje in hun team dan een gouden zelfs als die iets meer kost. Dus gaan hun gouden verkopen.

Die Bernardo Silva valt me toch ook ergens tegen. Geen slechte kaart maar een Fernandes of De Bruyne zijn wel een stuk beter.
Ik heb nu Fernandes naast Silva, wel nog maar 1 wedstrijdje gespeelt dus te vroeg voor een oordeel. Maar een speler als Silva heb ik nog niet gehad hoe ik met die kan slalommen. Sterling is rap maar als die dicht bij een verdediger komt valt die om. Lukaku is stevig maar die geraakt moeilijk voorbij een verdediger. Maar Silva amai en dan ook nog eens een heel beheerst maar precies shot. Hij heeft zeker in de helft van mijn goals of wel de goal gemaakt of wel de assist.

Ik heb wel zijn speciale kaart niet zijn gouden, misschien zit daar het verschil? En ik gebruik hem vooral als 2e aanvaller eigenlijk in de CAM rol achter Lukaku en komt dan de 16 in om te schieten. Ik gebruik hem niet echt als spelverdeler of zo, al heeft hij ook wel een goede pass en is een 1-2tje met hem ook makkelijk opgezet.

Deze kaarten zorgen voor dubbel zoveel kans om een kaart te packen. Veel Mensen hebben liever een gekleurd kaartje in hun team dan een gouden zelfs als die iets meer kost. Dus gaan hun gouden verkopen.
Ik vind het alvast retebelachelijk. Dat je TOTW/TOTW hebt en OTW cava maar dan al die extras ben ik al iets minder te vinden. Dit is wel het hoogtepunt van belachelijk die metzelfde stats. Die RTTK kunnen tenminsste nog stijgen en zijn al beter.

Ze maken er gewoon te veel.

Terug
Bovenaan