FIFA 22

FIFA 22

Als EA dat niet uit de game kan krijgen dat je met je volledige ploeg naar voren kan aanvallen tegen park the bussers zal dit een van mijn laatste edities worden vrees ik

Die blijven gewoon zo passief as fuck staan terwijl het driehoekje keeper en CBS rondtikken

Er komt hoogstens 2 man pressen, thats it

Als ik nu wil dat ze voluit gaan, moet toch lukken om iedereen naar voren te sturen met een press of the button?

En daar betaalt ge dan premium voor, zelf dat hebben ze niet aanwezig in de game, althans de huidge editie niet, ben benieuwd naar deze :unsure:

Als EA dat niet uit de game kan krijgen dat je met je volledige ploeg naar voren kan aanvallen tegen park the bussers zal dit een van mijn laatste edities worden vrees ik

Die blijven gewoon zo passief as fuck staan terwijl het driehoekje keeper en CBS rondtikken

Er komt hoogstens 2 man pressen, thats it

Als ik nu wil dat ze voluit gaan, moet toch lukken om iedereen naar voren te sturen met een press of the button?

En daar betaalt ge dan premium voor, zelf dat hebben ze niet aanwezig in de game, althans de huidge editie niet, ben benieuwd naar deze :unsure:
Welke editie ga jij kopen, omdat jij over het algemeen de ps4 versie speelt.

voor EA play, moet je een andere downloaden. heeft niets met de versie te maken die je gekocht hebt
Op PS4 lukte mij dat vorig jaar wel. Heb nu de PS5 versie gekocht in de store, maar zie precies nergens een andere om te downloaden. En EA Play kan je ook niet downloaden voor PS5. Hopelijk wordt dat nog duidelijk tegen woensdag.

Ik ga gewoon de ps4 versie kopen voor mijn zoon, en als hij eens tweedehands is haal ik hem wel voor ps5,met die proef periode kan ik ook wel even verder.

idd EA play heeft niets met aankoop van de game te maken
Dus ik kan volgens u de game digitaal kopen in US store, EA play nemen op mijn BE account, die 20 uur gecombineerd spelen (ps4 en ps5) , en daarna, de 27ste als die US versie gedownload is de game op mijn BE starten en dan de progress hebben van die 20 uur?

Dus ik kan volgens u de game digitaal kopen in US store, EA play nemen op mijn BE account, die 20 uur gecombineerd spelen (ps4 en ps5) , en daarna, de 27ste als die US versie gedownload is de game op mijn BE starten en dan de progress hebben van die 20 uur?
Ik vrees dat je EA Play regged is met je EA spoofed US account. Dus na aankoop inloggen met je EA BE account is EA Play-loos

Hopelijk is prof clubs iets beter dan nu, vooral de AI dan want amai.
En nog is kunnen scoren vanop ne corner zou ook welkom zijn of L1+driehoekje over de verdediger dat wel lukt.

Ik vrees dat je EA Play regged is met je EA spoofed US account. Dus na aankoop inloggen met je EA BE account is EA Play-loos
Voila, dacht ik dus al, maar ik zou dus de game zelf enkel op mijn BE account spelen, maar vermits de game niet met dat account gekocht gaat dat niet pakken peis ik toch, ik wacht wel tot de 27ste

Ik begin mij al af te vragen of dit geen problemen gaat geven, aangekocht in US, spelen met BE

ea play staat compleet los van de aankoop van je game.
dus ge kunt ea play op uw BE acc spelen en dan ook eens de game uit is (die je via je us account hebt aangekocht)

trouwens die 20u is niet zeker, voor madden was dat het geval maar voor Fifa zag ik toch ook andere berichten.

Laatst bewerkt:
Ik snap uwe 2de zin niet al te goed, maar ga gewoon wachten tot de 27ste denk ik, teveel gedoe

Als ik op mijn BE account de ps4 en de ps5 versie kan booten ben ik al meer als content mee

Terug
Bovenaan