FIFA 22

FIFA 22

Ok toch nog enkele vragen voor een leek. Ik heb al jaren geen playstation meer gehad en vandaag 5 gekocht. Ik heb een BE account en heb ook plus account voor online hier aan gekoppeld.
Als ik die USA versie koop via gewone playstation usa store:
- In welk scherm zet ke die sharing aan
om online te kunnen spelen op us profiel met ps plus be profiel?
-Hoe krijg je die bonus zoals de 4600punten? Ineens en ik welk scherm?
-Moet ik een apart ea account aanmaken om aan dat USA accountem te koppelen?
-Vanaf de bonussen zijn opgebruikt kan ik fifa dan starten vanaf BE account met al men vooruitgang of blijf ik daar spelen?

groeten en bedankt

1. Uw sharing is op je BE PS account.
2. 4600 punten op je extra US EA account, ingelogged op je US PS account.
3. Yes, extra EA account op je US PS account. Je EA BE account kan je niet sharen.
4. Nee, je BE EA account heeft niet de vooruitgang van je US EA account. Je blijft dus op je US EA account verder stampen.

Ligt dat aan mij, aan de spelers of hebben ze finesse binnen de rechthoek mano-a-mano met de keeper ook aangepakt. Wat een kemels in de afwerking :scream::eek:

Idem voor op de slof afwerking...

Nope eerste match SB gespeeld, dit is de scripting van fifa 21 maal 3

Ben je zelf geen pro speler, bespaar u de miserie en laat deze ver links liggen...

Kunnen nog geen basispass geven, buitenspel galore bij mij (1e keer ok, maar dit is constant)

En loempe spelers in mijn ploeg, moest dit een demo zijn, ik had gezegd van F dees, maar moest weeral de ultimate kopen : :sarcastic:
Scripting moete mij toch is uitlegge ze. Zette ze dat dan af voor pro's. Of alle die top 200 gaste hoe gerake die daar dan 🤔 heeft ea die dan liever dan aan ons.
Gebeure soms rare zaken ma denk da scripting meer in onze kop zit dan iet anders. Als ze zoiet zoude geprogrameerd hebbe was da al lang geleaked

Scripting moete mij toch is uitlegge ze. Zette ze dat dan af voor pro's. Of alle die top 200 gaste hoe gerake die daar dan 🤔 heeft ea die dan liever dan aan ons.
Gebeure soms rare zaken ma denk da scripting meer in onze kop zit dan iet anders. Als ze zoiet zoude geprogrameerd hebbe was da al lang geleaked
Fifa heeft wel een soort van scripted iets, zijn zelf al leaks rond geweest. Maar tis niet zo extreem als dat hier word geclaimed. Wat in game soms wel gebeurt is van die momenten waarop dat de AI precies alles kan en je eigen spelers lopen daar precies gelijk ne zak petatten. Dat is nooit de vollge 90 min ofc. Vaak een moment in de game, soms merk je die zaken wel echt op, counteren doe je gewoon door dan wat voorzichtiger te spelen. Wat dit in werkelijkheid is, is dat ze gewoon een soort van realiste in het spel willen steken zoals in het echt dat een ploeg soms in eens 15 min veel harder speelt en tempo verhoogt, etc etc... er wordt wel geclaimed dat dit online ook gebeurt (in twee richtingen ofc elke match) om een soort van boost te hebben. Dit zou dan verklaren waarom ge soms een match speelt waar alles goed gaat om dan in eens uit het niks 3 goals te slikken waarbij het lijkt alsof je tegenstander net zijn controller heeft doorgegeven aan iemand anders xD

Ok laatste vraag. Ik heb US account aangemaakt maar als ik bv Madden wil spelen op mijn Us account, die ik heb aangekocht met mijn main EU account, dan komt er op dat mijn EA account gelinkt is met mijn main account naam en kan ik niet spelen.. Hoe los je dat dan op?
speel madden gwn op je BE account, Beide account hebben aparte EA account

Ok toch nog enkele vragen voor een leek. Ik heb al jaren geen playstation meer gehad en vandaag 5 gekocht. Ik heb een BE account en heb ook plus account voor online hier aan gekoppeld.
Als ik die USA versie koop via gewone playstation usa store:
- In welk scherm zet ke die sharing aan
om online te kunnen spelen op us profiel met ps plus be profiel?
-Hoe krijg je die bonus zoals de 4600punten? Ineens en ik welk scherm?
-Moet ik een apart ea account aanmaken om aan dat USA accountem te koppelen?
-Vanaf de bonussen zijn opgebruikt kan ik fifa dan starten vanaf BE account met al men vooruitgang of blijf ik daar spelen?

groeten en bedankt

-In het menu bij gebruikers.
- die 4.6k punten krijg je meteen
- is een apart account, staat los van je BE account
- Je kan op elk account op je console fifa 22 spelen

Dank u Kamsterke en Ilcolman.
Game is geinstalleerd via usa ultimate edition. Laatste vraag over ea account, ik had er al twee. Is het genoeg om 1 op region united states te zetten of best een gloednieuw maken ineens op usa region en koppen met men usa account op psn?

Dank u Kamsterke en Ilcolman.
Game is geinstalleerd via usa ultimate edition. Laatste vraag over ea account, ik had er al twee. Is het genoeg om 1 op region united states te zetten of best een gloednieuw maken ineens op usa region en koppen met men usa account op psn?

Uw aantal EA accounts is helemaal vrijblijvend. Als uw game een 'already in use' error geeft, maak je een nieuwke aan. :thumb:

Alternatief is je EA accounts ontbinden van je designated PS account, maar dat wil je wss liever niet...

Ik ben dit nu ook aan het doen, kan je dezelfde account waarmee je op PS5 versie speelde ook gebruiken op PS4 versie en alles werkt? je hebt je team, coins etc?? en gaat dat dan nadien ook goed over naar de PS5 fysieke versie?
jep, en als je hem niet op de app vind kan je ook via de ps4 (van je zelf of een vriend) ff download starten en cancelen, en dan staat die in je bibliotheek.

jep, en als je hem niet op de app vind kan je ook via de ps4 (van je zelf of een vriend) ff download starten en cancelen, en dan staat die in je bibliotheek.
Hij is aan het installeren se. Ben niet van plan er op te spelen, maar zou graag nog mijn team kopen voor de release vrijdag. Ga er van uit dat de prijzen dan de lucht in gaan schieten niet? Zou het normaal op de Web-App willen doen, maar ik kan/mag daar niet op omdat ik enkel de trial heb gespeeld, ookal speelde ik vorig jaar op PC... Ik kan enkel op de web-app als ik kies voor fifa 22 pc account, wat belachelijk is als je een pre-order op de game hebt en de trial via EA-Acces gespeeld hebt, zeker wetende dat alle andere gewoon ongelimiteerd er op kunnen. Snap echt niet waarom EA dat afblokt...

H8PWAaJ.png

Mijn voorlopig starterteam, Osihmen speelt echt lekker voor mij

Terug
Bovenaan