Ja mijn verdediging is ook kaas met gaten. Hoe verdedigen jullie allemaal? Bolletje of tackelen of..?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bolletje, maar ik verdedig altijd in zone met L2. Ik switch altijd naar mijn laatste man en loop in de looplijnen van de tegenstander. Dat vertraagd hem en duw je op R1 voor je AI te laten pressen. Dan doe je dubbele dekking erop. L2 verdedigen is enorm OP als je het beetje onder de knie hebt. Zoals ze in het echt verdedigen. Voor je man blijven en gewoon zien wat hij doet en mee lopen. Is heel effectief langs de lijn ook voor voorzetten te blokken. Staat heel veel op Youtube daarover. Zelf centraal loop je achteruit met L2 in te houden dan press je met je AI. Dan moet hij een move maken, vanaf je hapt dan is hij je voorbij. Is echt iets dat je moet leren, NOOIT happen als verdediger en als eerste op gaan tegen een spits die snel in de beweging is. Zeker in deze Fifa is dit dodelijk met die hyper motion.Ja mijn verdediging is ook kaas met gaten. Hoe verdedigen jullie allemaal? Bolletje of tackelen of..?
En hoe stel je dan je verdediging in bij tactiek? Full press?Bolletje, maar ik verdedig altijd in zone met L2. Ik switch altijd naar mijn laatste man en loop in de looplijnen van de tegenstander. Dat vertraagd hem en duw je op R1 voor je AI te laten pressen. Dan doe je dubbele dekking erop. L2 verdedigen is enorm OP als je het beetje onder de knie hebt. Zoals ze in het echt verdedigen. Voor je man blijven en gewoon zien wat hij doet en mee lopen. Is heel effectief langs de lijn ook voor voorzetten te blokken. Staat heel veel op Youtube daarover. Zelf centraal loop je achteruit met L2 in te houden dan press je met je AI. Dan moet hij een move maken, vanaf je hapt dan is hij je voorbij. Is echt iets dat je moet leren, NOOIT happen als verdediger en als eerste op gaan tegen een spits die snel in de beweging is. Zeker in deze Fifa is dit dodelijk met die hyper motion.
OOOF, hoe zelf? Post keer uw team enzo en op wa Diff speelt ge?0-7 verloren in squad battleik ga terug fifa 21 spelen gasten yooooo
Nee geen full press, dan haal je de rust nietEn hoe stel je dan je verdediging in bij tactiek? Full press?
. Dat is een beetje zoeken. Ik heb het zelf op gebalanceerd staan
Hoe zit da juist? Edit: nvm reward/ moeite ziet er niet worth uitNog een coop nodig voor early acces pack.
Wie?
Daar er is paar matchen gebruikt om onder de knie te krijgen en lukt al aardig moet ik zeggen. Zeker door iemand anders te laten pressen mer R1 en de andere L2 gwn voor de man lopen. Hier ga ik meer gebruik van maken.Bolletje, maar ik verdedig altijd in zone met L2. Ik switch altijd naar mijn laatste man en loop in de looplijnen van de tegenstander. Dat vertraagd hem en duw je op R1 voor je AI te laten pressen. Dan doe je dubbele dekking erop. L2 verdedigen is enorm OP als je het beetje onder de knie hebt. Zoals ze in het echt verdedigen. Voor je man blijven en gewoon zien wat hij doet en mee lopen. Is heel effectief langs de lijn ook voor voorzetten te blokken. Staat heel veel op Youtube daarover. Zelf centraal loop je achteruit met L2 in te houden dan press je met je AI. Dan moet hij een move maken, vanaf je hapt dan is hij je voorbij. Is echt iets dat je moet leren, NOOIT happen als verdediger en als eerste op gaan tegen een spits die snel in de beweging is. Zeker in deze Fifa is dit dodelijk met die hyper motion.
4 coops in SB winnen en dan heb je een doelstelling (exp+pack).Hoe zit da juist?
Heb niet genoeg tijd meer, kga skippen.4 coops in SB winnen en dan heb je een doelstelling (exp+pack).
Precies blij dak er mijn laatse uurke niet aan besteed hebDit....![]()

Toch mooi teruggekomen laatste matchke daar, ik moest men bedde in, dus het was dat of niks...Dit....![]()
Bolletje, maar ik verdedig altijd in zone met L2. Ik switch altijd naar mijn laatste man en loop in de looplijnen van de tegenstander. Dat vertraagd hem en duw je op R1 voor je AI te laten pressen. Dan doe je dubbele dekking erop. L2 verdedigen is enorm OP als je het beetje onder de knie hebt. Zoals ze in het echt verdedigen. Voor je man blijven en gewoon zien wat hij doet en mee lopen. Is heel effectief langs de lijn ook voor voorzetten te blokken. Staat heel veel op Youtube daarover. Zelf centraal loop je achteruit met L2 in te houden dan press je met je AI. Dan moet hij een move maken, vanaf je hapt dan is hij je voorbij. Is echt iets dat je moet leren, NOOIT happen als verdediger en als eerste op gaan tegen een spits die snel in de beweging is. Zeker in deze Fifa is dit dodelijk met die hyper motion.
Niet bestaande, lmao, ik heb 3 wins in rivals en een hoop verliezen, krijg je daar dan niks van? Ik snap nougabollen van dat nieuwe systeemhoe ware jullie rewards?