FIFA 22

FIFA 22

Ik heb van men Ultimate OTW pack Dumfries gekregen. Had wel beter gekund maar bon. Ik speel soms wel eens met italiaans squadje dus eventueel doenbaar. Toch liever een PL speler uiteraard.

Wie hebben jullie gepacked?

Heb nog 4000 van de 4600 fifa punten. Het is toch tempting niet aan pack openingd te beginnen.
Hier ook Dumfries. Tja we gaan er dit jaar weer het beste van proberen te maken. Vind de keepers wel zeer vreemd reageren. Staan ook soms half gedraaid in doel

zit je op het juiste account? en heb je de Ultimate editie?
Juiste account. Geen ultimate edition, maar dat was ook niet nodig.

Standard Edition - Consoles en PC (inclusief Steam en Stadia)​

Deze pre-orderactie loopt tot 30 september 2021 (lokale tijd consument). Geldig voor nieuwe aankopen van FIFA 22 (“product”). Je moet de code voor eenmalig gebruik verzilveren (als je een code nodig hebt), jezelf aanmelden bij FIFA Ultimate Team (“FUT") en een Speltype Carrière-opslagbestand aanmaken terwijl je verbinding hebt met EA-servers (samen worden deze stappen “verzilveren” genoemd) om toegang te krijgen tot je Bonuscontent (een niet-verhandelbaar Team of the Week 1-spelersitem, een Kylian Mbappé-leenspelersitem voor 5 wedstrijden, een FUT-ambassadeur-leenspelersitem voor 3 wedstrijden met een keuze uit 3 FUT-ambassadeurs en een Eigen-kweekspeler in Speltype Carrière).

Juiste account. Geen ultimate edition, maar dat was ook niet nodig.

Standard Edition - Consoles en PC (inclusief Steam en Stadia)​

Deze pre-orderactie loopt tot 30 september 2021 (lokale tijd consument). Geldig voor nieuwe aankopen van FIFA 22 (“product”). Je moet de code voor eenmalig gebruik verzilveren (als je een code nodig hebt), jezelf aanmelden bij FIFA Ultimate Team (“FUT") en een Speltype Carrière-opslagbestand aanmaken terwijl je verbinding hebt met EA-servers (samen worden deze stappen “verzilveren” genoemd) om toegang te krijgen tot je Bonuscontent (een niet-verhandelbaar Team of the Week 1-spelersitem, een Kylian Mbappé-leenspelersitem voor 5 wedstrijden, een FUT-ambassadeur-leenspelersitem voor 3 wedstrijden met een keuze uit 3 FUT-ambassadeurs en een Eigen-kweekspeler in Speltype Carrière).
zie niets staan van een OTW speler, die je ook niet krijgt bij de standaard

Kem mijne Trophy!!! Net 3 wins op rij kunnen halen in Rivals.
Mijn eerste 10 games in Rivals: W-W-D-L-W-L-W-W-W-L
6 Wins 1 Draw 3 Losses

Kan veel slechter, kben wel blij dak van formatie veranderd ben want tlag precies wel daar aan.
zelf de games dak verloor speelde heel lekker, kwas dervoor dus gewoon aant brakken met een form da me niet lag online.

6 Wins 1 Draw 3 Losses

Kan veel slechter, kben wel blij dak van formatie veranderd ben want tlag precies wel daar aan.
zelf de games dak verloor speelde heel lekker, kwas dervoor dus gewoon aant brakken met een form da me niet lag online.
Welke speel je en welke zijn hier zowat OP?

Hmm ik krijg geen commentaar meer als ik speel op mijn ps5 via mijn tv. Maar als ik remote play speel via mijn ipad krijg ik commentaar.. :p was in fifa 21 ook zo..
Iemand een idee hoe je dat activeert?

En vraag 2: als he de ultimate editie hebt via us store, dan kan je enkel engels, frans en nog 1 taal (spaans?) kiezen?

Welke speel je en welke zijn hier zowat OP?
Ik speelde 4-3-3(4) dit omdat ik graag Grealish wou testen en daarna ook nog eens Rashford gekregen had. Formatie vond ik wel leuk, maar lag me precies niet goed, ik geraakte heel moeilijk het veld over en bal altijd snel kwijt op het middeveld. Daarna 4-3-2-1 geprobeerd omdat ze zeggen dat dit zeer goed zou zijn in 22, maar da was een ramp... Wat ik graag wou spelen was 4-1-2-1-2(2) omdat ik deze ver altijd speel en goed ken, zou in 22 ook zeer viable zijn, maar dan was spelen met mijn Wingers niet echt makkelijk en da wou ik eigenlijk wel... Dus nu speel ik met custom tactics. Start men game in 4-3-3(4) en swap in game meteen naar attacking (wat mijn 4-1-2-1-2(2) is) Rashford is mijn 2de spits en mijn RW gaat naar de rechtse CM. Terwijl mijn andere CM (Allan, die eigenlijk een CDM is) van CM in de 4-3-3 naar de CDM gezet wordt in de 4-1-2-1-2. Waar hij dus thuis hoort... en mijn cam blijft de cam. zie foto voor de wijzigingen die ik door voer.

244315262_258390389506603_9105192761098435289_n.png
244167414_158911543027454_1501663475160708189_n.png

Werkt voor mij zeer goed, mijn SB's gingen veel vlotter en kon veel meer aanvallen opzetten en snel terug vallen verdedigend en ik heb in rivals ook 5 leuke games gehad, waarvan 3 wins. De twee losses waren ook cv, eentje zeer close en spannende match de andere zwaar afgemaakt, maar die kerel was gewoon veeeel beter dan ik. Op het veld zelf ging het goed op, we kwamen amper in elkaars 16, dus we waren op dat vlak gewaagd aan elkaar, maar in de 16 als we er dan toch geraakt was hij gewoon super sterk, knalde de ballen er gewoon te strak en perfect in. Terwijl ik vaak op zijn keeper zat, maar mijn schoten waren ook niet zo perfect geplaatst. Voelde in elk geval niet oneerlijk, voelde gewoon alsof hij veel beter was in het afwerken.

TOTW Gabriel Jesus gepackt met gewoon een gouden upgrade sbc. Nice one. Had er wel net Sancho gekocht maar aangezien de Jesus untradable is gewone Jesus en Sancho verkocht voor Gomez achteraan. Team begint op iets te trekken.

TOTW Gabriel Jesus gepackt met gewoon een gouden upgrade sbc. Nice one. Had er wel net Sancho gekocht maar aangezien de Jesus untradable is gewone Jesus en Sancho verkocht voor Gomez achteraan. Team begint op iets te trekken.
Jaloers, aloewel het in mijn nieuwe team niet meer zo goed zou passen tho. But still tho... :p

6 Wins 1 Draw 3 Losses

Waar zie je nu toch in godsnaam die steeaks in Rivals? Ik hen precies nergens een overzicht. Ik weer enkel dat ik al veel heb verloren lol.

Waar zie je nu toch in godsnaam die steeaks in Rivals? Ik hen precies nergens een overzicht. Ik weer enkel dat ik al veel heb verloren lol.
Sorry, maar ik onthou zo dingen gewoon, ga dat niet blijven doen hahaha, maar zo in het begin en zeker met dat ik die streak trophy wou, wou ik dat wel wat opvolgen wat mijn resultaten waren. Nu puur de streak als je die hebt staat er een blauw vlammetje bij je marker in de div tijdlijn

Terug
Bovenaan