Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe waren jou rewards?
Thx! ga er nog wa meer op letten, wa doen jullie met jullie rewards eigenlijk?
Ik heb nu net twee all rare, all gold players packs gekregen en geopend (Elite 1 SB's) en kheb een paar meteen verkocht voor goeie coins zoals Kimpembe voor 42K, maar die "fodder" kaarten van 750 tot 1200 coins. Wa doen jullie daar mee? verkopen, houden voor andere teams, SBC's of SBC upgrade packs??? Kweet het zo niet goe, ik ben altijd geneigd alles te verkopen voor de coins en voor mijn team te upgraden, maar zo ga ik natuurlijk nooit SBC's kunnen doen, zijn die het waard? zijn die gold upgrades het waard? of beter verkopen en dan mss keer cheape sbc's doen met kaarten die ik later koop als ik mijn team af heb, of wanneer de prijzen meer gezakt zijn.

Welke sbc's doe je dan?Ik hou die meestal voor sbc's, brengt meer op dan de coins die ze waard zijn![]()
Ik coins, maar das dus net wat ik niet weet of dat het beste is.Wat kiezen jullie bij rivals als rewards in deze fase van fifa?
FY!Net Totw jésus gepakt... Perfect voor mijn rechter flank!

Op zondag?Hoe waren jou rewards?
![]()
Rewards zijn zondag om 10:00 ipv maandag.Op zondag?
Fifa Points gebruikt dan toch? Of echt zo veel pack luck? Maak je een 2de teamke, of een hybride teamke. Doe alle sbc's ofzo totw kaarten kopen elke week.Eigenlijk heel veel kan ik niet meer upgraden van spelers als ik het zo bekijk, enkel nog KDB en Ronaldo zou nog een degelijke upgrade zijn. Voor de rest is mijn team al volledig gebouwd. Dan kan ik kijken naar icons. Toch keer benieuwd dat de prijzen nog veel gaan stijgen, zit nog met paar IFs die wat in waarde mogen stijgen. Daarnet nog wat rivals gedaan, bijna op mijn bek tegen silver team![]()
Ja is dit jaar op zondag 10:05Op zondag?
nee dat is geen gimmickOp wat zetten jullie camerastandpunt?
Gebruiken jullie veel die optie om andere speler te laten dieplopen? Of meer gimmick het lukt me maar niet goed
Punten gebruikt en traden en ook grote spelers wel gepacked die mijn team konden versterken, ben inderdaad keer aan het zien voor hybride te maken nu. Gelukkig kan ik mij enorm bezig houden met traden ook.Fifa Points gebruikt dan toch? Of echt zo veel pack luck? Maak je een 2de teamke, of een hybride teamke. Doe alle sbc's ofzo totw kaarten kopen elke week.
So truejongens toch ea heeft weer goed nagedacht toen ze dit spel maakte hoor...bij gelijkspel hebt ge niks in div rivals dus de zieligste mensen ( fifa spelers dus ) rage quiten als ge gelijk maakt
martial traag? met hunter 97 speedMartial of vardy... Wie is beter... Heb martial gepakt.. Scoort vaak maar in de punt vind ik hem iets te traag... Iemand ervaring met vardy?
ik zou martial nemenHeb ik nu eigenlijk nog geen enkele keer meegemaakt, zelf niet bij een win. Nu wat wil je dat ze doen dan bij gelijk spel? Je kan toch niet rewarden... Want da speelt iedereen gewoon gelijk en beide stijgen... Punt afpakken is te extreem want dan moet je er voor een loss 2 afpakken. Systeem is goed zo, de spelers zijn gewoon dom, zouden gewoon ragequit harder moeten aanpakken.jongens toch ea heeft weer goed nagedacht toen ze dit spel maakte hoor...bij gelijkspel hebt ge niks in div rivals dus de zieligste mensen ( fifa spelers dus ) rage quiten als ge gelijk maakt