GETHEZ
Well-known member
Ziet er goed uit wel, behalve 61 pace lijkt me wat weinig, maar vaak zijn CB's die goed zijn en net wat trager toch nog zeer speelbaarHeb net Rudiger vervangen door Dias, ook goeie combo met gomez, enkel ietsje duurder.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit wel, behalve 61 pace lijkt me wat weinig, maar vaak zijn CB's die goed zijn en net wat trager toch nog zeer speelbaarHeb net Rudiger vervangen door Dias, ook goeie combo met gomez, enkel ietsje duurder.
Zou persoonlijk zelf toch Rudiger nemen, zijn stats bedriegen heel hard. Is bij de top van de PL defenders.Ziet er goed uit wel, behalve 61 pace lijkt me wat weinig, maar vaak zijn CB's die goed zijn en net wat trager toch nog zeer speelbaar
Heb een "frans" ploegje. Lenglet en Kounde als CVs. Heb onlangs mijn ploegje wat meer snelheid gegeven en speelt nu een pak lekkerder vandaar dat ik niet zo onder de indruk ben van Azi en Matip ondanks hun 83 score maar met maar in de 60 pace.Als ge prem gebruikt, Rudiger en gomez kan ik aanraden, waarvan gomez uiteraard de duurdere
. Ja, heb geluk gehad met mijn openingspaks... Lukaku zat er in en Salah gepacked en verkocht. Daar dan spelers mee gekocht en de chems kunnen kopen.Gewoon door luiheid ne coach en FRA 1 opgezet voor de chem wat te boosten.Waarom een turkse coach zonder turken in je ploeg?
Werkt dat dubbel? de nationaliteit van de coach en zijn league?Gewoon door luiheid ne coach en FRA 1 opgezet voor de chem wat te boosten.
Mijn RB gaat gewoon naar 8 chem straks als ik 10 matchen heb gespeeld.
Normaal wel ja.Werkt dat dubbel? de nationaliteit van de coach en zijn league?
Tgo ik vind net niet eignelijk. Hangt natuurlijk ook van de opstelling af. Een Kane is in mijn ogen net gen bal waard in deze fifa. Lukaku cava nog wel uiteraard.Snelle spitsten maken amper iets uit deze fifa imo, iemand als Kane of Lukaku kan ook beasten op die positie.
Nee hoe hoger de divisies hoe meer je moet winnen maar echt zot lijkt het me niet te worden. Dat was wel anders met die seizoenen daar kon je zcht vast blijven zittenlmao ik zit in Div 8. 24 wedstrijd gespeelt en 6 gewonnen of zo en al 2 promoties. Echt streng zijn ze blijkbaar niet. Hoef je telkens maar 3 wedstrijden te winnen of hoe zit dat eigenlijk?