Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Mijn TOTW Pack en Last Minute Winner SBC
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dan ook echt geen super goeie kaart. is 11K omdat het niet lager kan denk ikJe kan deze 84 aan bijna binprijs hebben, 1k opleggen ofzo en je hebt hem

Kaarten waar ze zogezegd de regels breken.Voor iemand die nog maar 2 weken fifa speelt wat zijn die rule breakers?
Ze doen maar, mij mogen ze bannen. Update heeft het weer verscheten voor mij, ga mijn backlog afwerken ipv dees nog te spelen. Kom wel keer terug binnen paar weken.Ik lees hiernet dat ze weer beginnen bannen omdat ge free wins zou weggeven in WL
Der moet toch een overpaid team van nietsnutten achter zitten daar bij EA, OK dat ze bannen als ge coins zit te verschepen in grote aantallen dmv prutskaarten te verkopen aan full ask prijs, maar ge moogt nog gene scheet lossen tijdens het spelen of ze hebben het opgemerkt en ge krijgt nen ban, i mean dit gaat me wat te ver hun bemoeizucht
Ze hebben nog niet genoeg fifa punten verkocht, das duidelijk
De update heeft “niets” veranderdZe doen maar, mij mogen ze bannen. Update heeft het weer verscheten voor mij, ga mijn backlog afwerken ipv dees nog te spelen. Kom wel keer terug binnen paar weken.

De update heeft “niets” veranderd![]()
Is voor iedereen anders, voor mij liep en speelde het echt niet goed en leuk.Ik heb gisteren net zeer goede matches gehad dus @KBE kan uw gevoel momenteel niet volgen.
Precies wat duur in verhouding met zijn stats (BPL tax zeker?). Voor die prijs kan je bijna Son + Salah kopen.Net kante in mijn rivals rewards... Kan ik verkopen en weer ineens genoeg coins. Wil lukaku vervangen... Is hero keane een goede optie?