FIFA 22

FIFA 22

Simpelste lijkt me om die in het weekend te spelen. Aangezien diegene die geplaatst zijn dan WL spelen.
Natuurlijk enkel interessant als je moeite hebt om je te plaatsen natuurlijk.
In het weekend, en dan zeker op zondag kom je de try hards tege die hun 20 matche er hebben doorgejaagd hebbe en zo snel mogelijk wille kwalificeren (alle is wa ik denk ik )

Season 1 objectives completed :) eventjes een extra inspanning gedaan voor de laatste level met wat weekly objectives, ging er anders niet geraken tegen donderdag met enkel een daily.

en hopla Div 4. Play offs mogen dan wel niet lukken rivals gaat vlot vandaag. Misschien niet zo slim om met mijn beperkte kwaliteiten nog een div hoger te gaan maar donderdag is het toch einde seizoen dus waarom niet. Div 4 rewards zijn een beetje hoger dan die van Div 5 dus. En van tegen goeie spelers te spelen wordt je enkel zelf beter, hoop ik toch.

EDIT: nog eentje geprobeert in div 4 om de avond af te sluiten en bam meteen een 4-1 zege :D en rang 2 in div 4 nog wat betere rewards (2k coins)

Laatst bewerkt:
en hopla Div 4. Play offs mogen dan wel niet lukken rivals gaat vlot vandaag. Misschien niet zo slim om met mijn beperkte kwaliteiten nog een div hoger te gaan maar donderdag is het toch einde seizoen dus waarom niet. Div 4 rewards zijn een beetje hoger dan die van Div 5 dus. En van tegen goeie spelers te spelen wordt je enkel zelf beter, hoop ik toch.
Rivals is piss easy tov WL, ik heb niets van moeite in rivals en in WL moet ik mijn handdoek boven halen.
Kom ik tegen de grootse pay to win teams, heb me al voorgenomen van geen WL meer te doen en meteen te pushen naar elite.
Daar krijg je ook elke week dikke rewards.

Elke WL gespeeld iere.. ma als ge echt wilt meedoen voor de knikker gade toch coins moeten transfereren via andere account/ toch zeker in Belgie denk.. iemand al ervaring?😂

yo

FDk4ZtnXEAcVGrS

Speler laten komen, dan pas naar je speler die buiten de 16 staat. Dan gewoon hem in de box droppen aan de 2 de paal. Altijd ne man vrij en kwasi 90 % goal.
Ah ok is testen maar da gaat hier toch niet lukken

Op welke plaats staat die speler buiten de 16

Terug
Bovenaan