KBE
Well-known member
Niet van aantrekken, spelen met de ploeg dat jij wil.T'is hier weer lachwekkend precies
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet van aantrekken, spelen met de ploeg dat jij wil.T'is hier weer lachwekkend precies
Misschien spelen die gewoon niet zo veel en zitten die daarom nog ik divisie 6. Ik heb toch ook men best moeten doen om terug in 3 te halen. Vind quasi geen verschil in 5 4 3.. mijn winratio is wat gelijk.Ja, als resultaat kom ik tegen nog grotere tryhards als daarvoor uit...
Dit spel is toch geweldig, innit??
Kerels met het niveau minstens 3 hoger dan div 6,toch speel ik ertegen, go figure

Amaai, is da een spelleke dodgeball?scripting in mijn voordeel
wel aan mijn slechtste wl dit jaar bezig dus tzal rank 4 worden
Kan je Foden niet op de flank zetten? Die is er snel genoeg voor. Of gewoon Martial en Ginola omruilen. Martial kan ook op de linkerflank is snel heeft een dribbel en een rechtervoet.Iemand enig idee hoe ik in game kan spelen met dit ploegje, blijkbaar is die Ginola voor sommigen steengoed in de spits met een hunter erop..
Wie kan ik in dit team op het middenveld en vanvoor laten spelen met dan Ginola in de spits? :
![]()
Ok, en welke formatie best, deze of nog ietske anders?Kan je Foden niet op de flank zetten? Die is er snel genoeg voor. Of gewoon Martial en Ginola omruilen. Martial kan ook op de linkerflank is snel heeft een dribbel en een rechtervoet.
Ik speel ook graag met 2 CDMs. Dan heb je keuze uit een 433 variant, of beide 4231s, hangt er van af, de wijde versie heeft wingers dat is dus voor als je graag breed gaat de andere versie heeft meer centrale aanvallende middenvelders dus kan je daar een overload creëren.Ok, en welke formatie best, deze of nog ietske anders?
Lijkt me wel aangewezen bij mij om 2 cdm te hebben
Ale mbappe nog 700k zakken en kan hem kopen

Ondertussen is hij weer 30k extra gezaktAle mbappe nog 700k zakken en kan hem kopen
Dan kan in eindelijk neymar laten starten![]()

Seg hebde daar een filmke van? Ik wil wel is zien hoe OP dat is...0 van de 38 gespeelde matchen gewonnen in div 1
lol,elke match is een corner glitch mongool
Seg hebde daar een filmke van? Ik wil wel is zien hoe OP dat is...
En wat friendlies gespeeld in fifa 21, god how I miss football... Deze is een pass Simulator ge kunt nauwelijks runs maken
Lees uw fifa 21 berichten maar eens terugSeg hebde daar een filmke van? Ik wil wel is zien hoe OP dat is...
En wat friendlies gespeeld in fifa 21, god how I miss football... Deze is een pass Simulator ge kunt nauwelijks runs maken