FIFA 22

FIFA 22

Voor die Eredivisie spelers is een van de objectives weeral dat je moet scoren met finesse goals. Scoren jullie dat vaak? Ik scoor enkel zo als het moet voor een objective, anders schiet ik altijd gewoon.

Ja, als resultaat kom ik tegen nog grotere tryhards als daarvoor uit...

Dit spel is toch geweldig, innit??

Kerels met het niveau minstens 3 hoger dan div 6,toch speel ik ertegen, go figure

Ja, als resultaat kom ik tegen nog grotere tryhards als daarvoor uit...

Dit spel is toch geweldig, innit??

Kerels met het niveau minstens 3 hoger dan div 6,toch speel ik ertegen, go figure
Misschien spelen die gewoon niet zo veel en zitten die daarom nog ik divisie 6. Ik heb toch ook men best moeten doen om terug in 3 te halen. Vind quasi geen verschil in 5 4 3.. mijn winratio is wat gelijk.

Ginola man man lucky u. Die had nou eens perfect gepast in men team, het is voor zulke kaartjes dat ik nog de gok waagde voor die sbc. Voor een di natale zou ik ook heel men ploeg omgooien.

Iemand enig idee hoe ik in game kan spelen met dit ploegje, blijkbaar is die Ginola voor sommigen steengoed in de spits met een hunter erop..

Wie kan ik in dit team op het middenveld en vanvoor laten spelen met dan Ginola in de spits? :
n2VStWS.png

net ne kerel die varane op de grond duwt 90ste minuut met fucking insinge,scripting is terug tegen mij

elke tackle ook recht in zijn voeten

Iemand enig idee hoe ik in game kan spelen met dit ploegje, blijkbaar is die Ginola voor sommigen steengoed in de spits met een hunter erop..

Wie kan ik in dit team op het middenveld en vanvoor laten spelen met dan Ginola in de spits? :
n2VStWS.png
Kan je Foden niet op de flank zetten? Die is er snel genoeg voor. Of gewoon Martial en Ginola omruilen. Martial kan ook op de linkerflank is snel heeft een dribbel en een rechtervoet.

Kan je Foden niet op de flank zetten? Die is er snel genoeg voor. Of gewoon Martial en Ginola omruilen. Martial kan ook op de linkerflank is snel heeft een dribbel en een rechtervoet.
Ok, en welke formatie best, deze of nog ietske anders?

Lijkt me wel aangewezen bij mij om 2 cdm te hebben

Ok, en welke formatie best, deze of nog ietske anders?

Lijkt me wel aangewezen bij mij om 2 cdm te hebben
Ik speel ook graag met 2 CDMs. Dan heb je keuze uit een 433 variant, of beide 4231s, hangt er van af, de wijde versie heeft wingers dat is dus voor als je graag breed gaat de andere versie heeft meer centrale aanvallende middenvelders dus kan je daar een overload creëren.

Ik speel liever Zilver stars dan met mijn “gouden” team. Ik win zo goed als alles daar, niemand steekt erboven uit met een meta ploeg en pay to win heeft daar weinig of geen invloed.

0 van de 38 gespeelde matchen gewonnen in div 1

lol,elke match is een corner glitch mongool
Seg hebde daar een filmke van? Ik wil wel is zien hoe OP dat is...

En wat friendlies gespeeld in fifa 21, god how I miss football... Deze is een pass Simulator ge kunt nauwelijks runs maken

Terug
Bovenaan