FIFA 22

FIFA 22

Lees uw fifa 21 berichten maar eens terug 😂
Das gewoon general rant dat erbij hoort, ik heb echt wel serieuze issues met deze fifa... Laten we zeggen met de basis gameplay

Ik ben trouwens de enige die zijn gal in de fifa threads spuwt :unsure:

Lees die threads er allemaal nog eens op na

Nieuwe SBC. Cech ziet er degelijk uit. Petit is zot natuurlijk +500k voor 70 pace. Base Icon SBC is ook weer een dikke loterij 500k voor een basis icon, zelfde zoals gisteren met die Hero SBC.

EDIT: Cech SBC kost 250k, op de markt is die 260k. Markt kun je nog traden, SBC niet. Als ik hem haal dan denk ik toch eerder voor de markt versie te gaan.

openda.jpg

Hij is binnen. Morgen dan eens mee spelen. 95 pace, dat gaat wat geven.

Laatste wedstrijd was nog lastig. Had maar 8 spelers mijn ganse voorlinie was weer niet present. Echt een kut bug. Gelukkig deze week niet voorgehad toen ik voor elite 1 ging.

Speelt Ovvy nog steeds FIFA ? Da's nu eens één van die mannen waar ik schrik van had toen ik nog FIFA op hoog niveau speelde. Is die op dit moment nog steeds zo goed of is hij meer gefocust op casual YouTube ?

2 TOTW spelers waaron Martinez (86 GK), Di Maria, Laporte en Walker. Elite 1 heeft goed opgebracht dus :). Leuke aan Squad battle rewards is dat ze tradeable zijn.

Da gaat me niet lukken hier, maar ga t toch is proberen, thx
Ik denk dat dat zelfs niet lukt op de oude versie (PC) want als ik zoiets doe gaat de bal alle kanten uit.

Laatste van de 7 wins voor Rivals is ook binnen. Heb het me zelf weer lastig gemaakt. Sta 3-0 voor waarna ik met Silva een tackel langsachteren doe in de 51e minuut, dat spelt reageert zo traag toen ik de tackel inzette was het nog een zijwaartse tackel. Hij kwam terug tot 3-2 maar dan maakte Openda nog 2 doelpunten in de 88e en 90e minuut. Goede invalbeurt dus gemaakt in zijn eerste wedstrijd. 1e goal was een binnentikker maar 2e was een rebound van de keeper en mooi finesse schot binnengetrapt van buiten de 16.

Ik denk dat dat zelfs niet lukt op de oude versie (PC) want als ik zoiets doe gaat de bal alle kanten uit.

Laatste van de 7 wins voor Rivals is ook binnen. Heb het me zelf weer lastig gemaakt. Sta 3-0 voor waarna ik met Silva een tackel langsachteren doe in de 51e minuut, dat spelt reageert zo traag toen ik de tackel inzette was het nog een zijwaartse tackel. Hij kwam terug tot 3-2 maar dan maakte Openda nog 2 doelpunten in de 88e en 90e minuut. Goede invalbeurt dus gemaakt in zijn eerste wedstrijd. 1e goal was een binnentikker maar 2e was een rebound van de keeper en mooi finesse schot binnengetrapt van buiten de 16.
Lukt wel op pc, mijn maat doet het constant en al heel wat tegenstanders gezien op zijn stream die het ook doen.

Da gaat me niet lukken hier, maar ga t toch is proberen, thx
LoL nog nooit van die glitch gehoord ma doe dit altijd. Rechtstreeks penaltys is echt moeilijk. Ik zet ook altijd 1 in corner in custom tactics maar ipv kort pasje geef in hem altijd rechtstreeks aan diegene die em voorzwiept vanop punt van de 16. Altijd naar de tweede paal. Ik denk dat ongeveer 1 vd 4 binnengaat. Hangt zeer sterk af van de tegenstander.

LoL nog nooit van die glitch gehoord ma doe dit altijd. Rechtstreeks penaltys is echt moeilijk. Ik zet ook altijd 1 in corner in custom tactics maar ipv kort pasje geef in hem altijd rechtstreeks aan diegene die em voorzwiept vanop punt van de 16. Altijd naar de tweede paal. Ik denk dat ongeveer 1 vd 4 binnengaat. Hangt zeer sterk af van de tegenstander.
Die pass is key natuurlijk op de laatste man, benieuwd of dit mij gaat lukken want ik benut zeer weinig corners

Ps, lukt dit ook tegen de AI tegenstander ?? Ik wil eerst wat offline oefenen mss

Die pass is key natuurlijk op de laatste man, benieuwd of dit mij gaat lukken want ik benut zeer weinig corners

Ps, lukt dit ook tegen de AI tegenstander ?? Ik wil eerst wat offline oefenen mss
gaat ge die fucking glitch ook doen ofwa ? als ze dat ooit patchen kan de helft van fifa niet meer score :lol:

gaat ge die fucking glitch ook doen ofwa ? als ze dat ooit patchen kan de helft van fifa niet meer score :laugh:
Tuurlijk, toch niks verboden aan... Stel dat het gaat zal ik u bedanken ;)

En als dat zo easy te doen is, snap ik niet waarom ge dat zelf niet doet..

En niet meer scoren ? Mss in de divisies die gij in zit, maar heb nog niet geweten dat ze dat bij mij veel pullen, zal al gebeurd zijn, maar komt niet vaak voor in div 6 ze

Tuurlijk, toch niks verboden aan... Stel dat het gaat zal ik u bedanken ;)

En als dat zo easy te doen is, snap ik niet waarom ge dat zelf niet doet..

En niet meer scoren ? Mss in de divisies die gij in zit, maar heb nog niet geweten dat ze dat bij mij veel pullen, zal al gebeurd zijn, maar komt niet vaak voor in div 6 ze
die glitch is achterlijk en ik kom zot als ze dat tegen mij gebruiken,tzou erg zijn moest ik het zelf doen dan e

Net ook 1 gehad die hem deed, to bad dat hij op de paal schoot.
Maar dan begon hem frommel ballen in zijn voeten te krijgen en heb ik maar geleaved.
Als de game raar begint te doen, leave ik gewoon.

Daarnet dan mijn 95 pace speler werd ingehaald door 80 pace defender :rofl:
Zelf op volle snelheid kon ik niet counteren ermee :D

Wel 3-0 gewonnen, maar dit zou toch echt niet mogen.

Terug
Bovenaan