FIFA 22

FIFA 22

Die boogballetjes, dat is toch echt niet meer normaal? Die vliegen gekruist in de hoek alsof het niets is. Ok als ge de dribbel skills tgeoei kunt gebruiken vs tegenstander, maar de pros lobben u in elke omstandigheid, keer op keer...

Weet ge trouwens hoe ge die moet inzetten? Er moet toch een manier zijn, maar lukt me dus niet, enkel zeer zelden hier, maar van zulke afstanden (telkens buiten de 16,keer op keer clean over ne keeper van 2 meter) is echt van den hond zen kl*ten ze

En heb het al gezegd, maar keepers zijn gewoon bal in goal geleiders geworden, dan doen ze de mega duik, om dan gewoon de bal in goal te devieren

Edit, hierjuist weeral, van 40 meter uit rustig de keeper in goal lobben en scoren, omfg dees krijg ik het van

Laatst bewerkt:
Is gewoon een k*tspel, en toch ben ik verslaafd :D
11 wins zijn binnen, maar toch een 4 tal wedstrijden serieus kut moeten spelen om de winst te kunnen vasthouden. Wirtz als red pick, niet slecht.

Laatst bewerkt:
Ik mag steevast spelen tegen ploegen met rode de bruyne, rode capri son, rode alexander arnold, Én rode haaland in 1 ploeg zoals hiernet verloren... Ik ben gewoon kanonnenvoer, elke keer opnieuw, lmfaooo

Dus dat zijn mannen die 14+wins hebben in WL, sta daar maar eens tegen, ik heb al 1 win en nog 3 te gaan, ik geraak gewoon niet in WL nimeer, dit is mijn 2de poging al van dit weekend, en 3de zal wss weeral hetzelfde resultaat geven, maar voor de rest eerlijke matchmaking, no doubt...

EA, de meest joviale en eerlijke compagnie da ik ken...

PXL_20220515_182941261.jpg

Game blijft hangen, ik sluit af en start opnieuw op en krijg dit... Mkay

Is gewoon een k*tspel, en toch ben ik verslaafd :D
11 wins zijn binnen, maar toch een 4 tal wedstrijden serieus kut moeten spelen om de winst te kunnen vasthouden. Wirtz als red pick, niet slecht.
Ik zit in dezelfde situatie, vind het een k*tspel zonder diepgang en ik blijf het maar doorspelen en ben er weliswaar aan verslaafd.

Ik speel wel enkel seasons online, ik ben niet zo heel goed in dribbelen aan de bal eerder passen

Ik zit in dezelfde situatie, vind het een k*tspel zonder diepgang en ik blijf het maar doorspelen en ben er weliswaar aan verslaafd.

Ik speel wel enkel seasons online, ik ben niet zo heel goed in dribbelen aan de bal eerder passen
Ik wil gerust ook eens opsommen wat ik niet kan. Ik win geen enkel kopduel, zowel verdedigend als aanvallend. Ik kan niet dribbelen, ik speel steeds met dezelfde formatie omdat ik zonder 2 spitsen geen kansen creëer en rond de 70ste minuut kunnen mijn spelers opeens geen pas van 5 meter geven.
Verder in ruim 50% van de wedstrijden heb ik steeds het dubbele aan kansen en xg, maar verlies ik toch vaak door 1 of 2 tegenaanvallen. En toch haal ik divisie 1, 9 of 11 wins in fut Champs, etc.
Is mijn eerste jaar dat ik niet afhaak, en mijn 2e jaar dat ik FUT speel.

Die passiviteit van keepers begint toch hoge toppen te scheren zelle, er komt een boogballetje aan vanop 4 meter, i mean, dienen bal is letterlijk 3 seconden traag aan t vallen en mijnen De Gea kijkt de bal rustig binnen zonder maar 1 millimeter van zijn plaats te bougeren, dees is echt lachwekkend, kostte mij de match, WEERAL...

Superglue is er niks tegen

Die passiviteit van keepers begint toch hoge toppen te scheren zelle, er komt een boogballetje aan vanop 4 meter, i mean, dienen bal is letterlijk 3 seconden traag aan t vallen en mijnen De Gea kijkt de bal rustig binnen zonder maar 1 millimeter van zijn plaats te bougeren, dees is echt lachwekkend, kostte mij de match, WEERAL...

Superglue is er niks tegen
Je kunt je keeper toch uit doel halen? Of bedoel je dat je je keeper niet naar achter wilt gaan nadat je hem naar voor hebt gebracht?

Ik wil gerust ook eens opsommen wat ik niet kan. Ik win geen enkel kopduel, zowel verdedigend als aanvallend. Ik kan niet dribbelen, ik speel steeds met dezelfde formatie omdat ik zonder 2 spitsen geen kansen creëer en rond de 70ste minuut kunnen mijn spelers opeens geen pas van 5 meter geven.
Verder in ruim 50% van de wedstrijden heb ik steeds het dubbele aan kansen en xg, maar verlies ik toch vaak door 1 of 2 tegenaanvallen. En toch haal ik divisie 1, 9 of 11 wins in fut Champs, etc.
Is mijn eerste jaar dat ik niet afhaak, en mijn 2e jaar dat ik FUT speel.
Hoe komt het dat je geen enkele kopduel wint? Ik denk dat je het gewoon slecht timet wanneer je met je speler wilt springen,

Ik vind de formatie 4-3-3 met een aanvallende middenvelder de gemakkelijste formatie om mee te spelen.

Hoe komt het dat de passing vanaf de 70ste minuut wegvalt?

Je kunt je keeper toch uit doel halen? Of bedoel je dat je je keeper niet naar achter wilt gaan nadat je hem naar voor hebt gebracht?
Natuurlijk was ik met linker joystick en wss nog andere knoppen aan t proberen te bewegen maar die bleef gewoon staan, niks deed die, en er waren geen andere spelers in de onmiddellijke buurt, echt grappig, in t echt hebt ge dat dus nooit voor, en zelf de Ai moet toch in gang springen, maarja rip off 13 in een dozijn, ik ben het al gewend van EA

Hoe komt het dat je geen enkele kopduel wint? Ik denk dat je het gewoon slecht timet wanneer je met je speler wilt springen,

Ik vind de formatie 4-3-3 met een aanvallende middenvelder de gemakkelijste formatie om mee te spelen.

Hoe komt het dat de passing vanaf de 70ste minuut wegvalt?
Hoe komt dat?

Als ge veel speelt en gene PTW zijt zult ge dat wel weten zekers?

Tenzij ge elite zijt ofzo

Domme vraag als leek, die blauwe kaarten waar je bv maar 7 matchen mee kan spelen, eens die contracten afgelopen zijn, mag ik daar een conceptspeler van maken?

Domme vraag als leek, die blauwe kaarten waar je bv maar 7 matchen mee kan spelen, eens die contracten afgelopen zijn, mag ik daar een conceptspeler van maken?
Ik zie niet in wat je daar verder mee kan doen, eenmaal de contracten daarvan op zijn kan je ze volgens mij discarden, (als je 2 keer dezelfde hebt kan je de contracten combineren, dat wel)

Of ge bedoelt om een geldig team te behouden, dat in de linker helft staat tussen de speelbare teams?? Alhoewel je er niks mee kan starten denk ik dan als ze op zijn

Contract op is niet meer speelbaar.. Heb er al zo 3. Goals maken in de 21 toch makkelijker 🤔
Kansen creeren is ok, afmaken een probleem, dito met koppen op corner
..

Iemand soms een tip voor de SBC Hybrid nations - around the world? Al 4 guides gevolgd maar ik kom helaas telkens 4 chemistry tekort

Terug
Bovenaan