Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn wel niet lief voor Poetin in de thread over de oorlog in Oekraïne en daar wordt geregeld eens een pro-Russische troll buitengewerkt.Waarom een DDoS aanval tegen een forum? Wie heeft daar wat bij te winnen?
Ok ik zal stoppenWaarom een DDoS aanval tegen een forum? Wie heeft daar wat bij te winnen?

Wou es testen of dat effect had, bij sommige bots dus nietHier ook "verificatie als ik wel een mens ben"...

Geen flauw idee. Er zijn heel veel mogelijkheden, de een al onwaarschijnlijker dan de anderWaarom een DDoS aanval tegen een forum? Wie heeft daar wat bij te winnen?

).
!Zijn de Chinezen die denken dat den echte @TRUMP op dit forum zit.Waarom een DDoS aanval tegen een forum? Wie heeft daar wat bij te winnen?
Lap. It's been real.Beyondgaming heeft net geverifieerd dat ik een mens was, en nu gaat het sneller.
Took one for the team.Lap. It's been real.
Allemaal de schuld van de sossen!Waarom een DDoS aanval tegen een forum? Wie heeft daar wat bij te winnen?
Idd en dan nog in hun vrije tijd.Toch even een pluim geven aan al die mensen die in de achtergrond steeds bezig om dit forum draaiende en "in goede gezondheid" te houden in deze "hostile world". We zien/horen wss maar een fractie van wat ze allemaal doen.
Het mag eens gezegd worden: dank je wel!

We gaan het de komende dagen sowieso nog verder van dichtbij opvolgen.