Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is je stem ongeldig en ben je toch in orde met de wet. Er is namelijk een opkomstplicht en geen stemplicht. Jij mag ook gewoon naar je stembureau gaan, je blad aannemen en onmiddellijk in de urne deponeren zonder iets op aan te duiden.Wat zou er gebeuren als ik mijn stembiljet scheur en in verschillende dozen stop ?
asking for a friend

Had ergens gelezen dat je verplicht bent om in het stemhokje te gaan.Jij mag ook gewoon naar je stembureau gaan, je blad aannemen en onmiddellijk in de urne deponeren zonder iets op aan te duiden.
Dan gaan de bijzitters een keer diep zuchten, naar elkaar kijken en vraagt Jos aan Jef om aan die meneer zijn id-kaart terug te geven.Wat zou er gebeuren als ik mijn stembiljet scheur en in verschillende dozen stop ?
asking for a friend
Zou ik al niet opvolgenDan is je stem ongeldig en ben je toch in orde met de wet. Er is namelijk een opkomstplicht en geen stemplicht. Jij mag ook gewoon naar je stembureau gaan, je blad aannemen en onmiddellijk in de urne deponeren zonder iets op aan te duiden.
Je mag ook elke lijst aanduiden, dan is je stem ook ongeldig. Hell, je mag zelfs een mooie tekening maken op het stembiljet![]()
Wat een geluk seg dat je ze ook in je digitaal loket krijgt en zo kan afdrukken of kan vereeuwigen op je computer.Bijna oproepingsbrieven kwijt. Stak te midden een stapel verkiezingsreclame. Een geluk dat ons ma mij belde dat het bij haar ook het geval was. Beide brieven staken gewoon in een folderke van Open vld.

Wat een geluk seg dat je ze ook in je digitaal loket krijgt en zo kan afdrukken of kan vereeuwigen op je computer.![]()
De meest betrouwbare optie is wel om naar de lokale partij te gaan en daar een volmacht af te geven aan iemand van die persoon. Kans dat er dan anders gestemd wordt (allez, alvast op een andere partij) is klein.In het stemhokje doet een volmachthouder uiteindelijk wat-ie wil. De enige waterdichte oplossing is zelf gaan stemmen.
Serieus? Dat zouden ze nu toch wel mogen meegeven vind ik.En ik heb bij deze gestemd.. zelf nog postzegels voor moeten betalen
En een rood potlood moeten gaan kopen?En ik heb bij deze gestemd.. zelf nog postzegels voor moeten betalen
Ik vermoed 1 envelop voor alle landen dus ze weten de juiste prijs niet voor elk land of zoietsSerieus? Dat zouden ze nu toch wel mogen meegeven vind ik.

Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?Briljant idee eigenlijk, ben ik zeker dat mijn stem gevolgd wordt en ik moet er niemand anders mee lastigvallen. Misschien kunnen we beter die route bewandelen.