Games of the year 2024 - Geef ze op tot 20/12!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niemand die Indiana Jones als GOTY hier opgeeft? :D
Net ermee klaar en verdomd moeilijk om te kiezen tussen Astro Bot en Indiana Jones als goty
Uiteindelijk wat meer jeugdig plezier met Astro Bot gehad maar Indiana Jones was gewoon de perfecte vertaling van de films naar een videogame. Ontzettend goed om alles te gaan ontdekken.

Afin, heb mijn lijst aangepast. :lol:

Net ermee klaar en verdomd moeilijk om te kiezen tussen Astro Bot en Indiana Jones als goty
Uiteindelijk wat meer jeugdig plezier met Astro Bot gehad maar Indiana Jones was gewoon de perfecte vertaling van de films naar een videogame. Ontzettend goed om alles te gaan ontdekken.

Afin, heb mijn lijst aangepast. :laugh:
De games die je opgeeft staan niet in volgorde he. Ik neem de 10 meest genoemde games, giet ze in een poll en dan kan er finaal gestemd worden.

Niet zoveel gespeeld dit jaar. Games als Rebirth, Indiana Jones...moet ik nog spelen. Bij deze mijn lijst:

1) Silent Hill 2 Remake
2) Helldivers 2
3) Astro Bot
4) Hellblade 2
Dat zijn ze al 😅. Ik heb nog wel een paar games gespeeld, maar niet van 2024. Bijvoorbeeld Lies of P(zou dan op de 2de plaats gestaan hebben).

1. Dragon Age Veilguard
2. Final Fantasy 7 Rebirth
3. The Last of Us Part 2 Remastered
4. Banishers Ghosts of New Eden
5. Stellar Blade

Metaphor ReFantazio
1000xRESIST
Black Myth: Wukong
Stellar Blade
Final Fantasy VII: Rebirth

Honorable mentions: Astro Bot, Rise of the Ronin, Like a Dragon: Infinite Wealth,

Nog te spelen: Kunitsu-Gami, Unicorn Overlord, Silent Hill 2 Remake, Persona 3: Reload en Shin Megami Tensei V: Vengeance

Laatst bewerkt:
Prince op Persia - The lost crown
Dragon's Dogma 2
Elden Ring DLC
Black Myth: Wukong
Animal Well

Eervolle vermelding: Riven Remake

Tekken 8
Final Fantasy 7 rebirth
Warhammer 40k space marine 2
Lok soul reaver 1&2 remastered
Dragons dogma 2