Gentse Feesten

Horse

Well-known member
Wie gaat er naar waar tijdens de Gentse Feesten dit jaar? Het programma is zeer uitgebreid, misschien zelfs te uitgebreid. Maar wat is er interessant voor jou?

Laat het weten en misschien komen we mekaar wel tegen! 🥳

Polé Polé (even in eigen land op De Caraïben wanen )en verder wa in de stad wa rond slenteren en op tijd een natje en een droogje é .

Laatst bewerkt:
Programma charlatan blijkbaar nog niet bekend? Soms eens leuk om mee te pakken in het midden van de nacht. En meestal is de laatste avond daar ook in orde. Afwachten...

Polé Polé (even in eigen land op De Caraïben wanen )en verder wa in de stad wa rond slenteren en op tijd een natje en een droogje é .
volgens mij is't al lang geleden dat gij Polé Polé nog eens van dicht bij gezien hebt.
dat zijn tegenwoordig allemaal saaie r&b en hip hop dj's, als ge chance hebt.

niet veel caraiben aan, imo.

Nogal een gedoe met die herbruikbare (gestolen) bekers shit .
Volgend jaar iedereen hun eigen herbruikbare drinkpul schit meesleuren .

volgens mij is't al lang geleden dat gij Polé Polé nog eens van dicht bij gezien hebt.

En Walter de Buck ook. Al meer dan 10 jaar overleden.

Gisterenavond geweest, precies meer wc's dan vroeger en een pak properder dan vroeger.
Ook wel eens leuk. Wel prijsverschil van drank afhankelijk van waar je stond, beetje raar.

Podia zijn precies kleiner geworden?
Redelijk druk, maar nooit onaangenaam gevoel gehad en de bottlenecks op bepaalde plaatsen zijn er nog altijd.

Ze hebben geen geld meer voor echte optredens op polé polé. Die zijn al een paar jaar overgeschakeld naar DJ's.

Gisterenavond geweest, precies meer wc's dan vroeger en een pak properder dan vroeger.
Ook wel eens leuk. Wel prijsverschil van drank afhankelijk van waar je stond, beetje raar.

Podia zijn precies kleiner geworden?
Redelijk druk, maar nooit onaangenaam gevoel gehad en de bottlenecks op bepaalde plaatsen zijn er nog altijd.

Het is kalmer. Ik denk dat er wat minder bekendere namen zijn dan voorgaande edities (zal wel financiële oorzaak zijn) in combinatie van voorspelde regenbuien.

Hmmmm en steun Gent ?? ter wil er nog amper geld is voor de eigen stadswerkers .
De dekenijen en plein comités etc. moeten het al langer dan vandaag met minder subsidies doen hoor. Er waren ook veel mensen en Gentenaars die vonden dat de feesten te groot werden.

En de song met mijne vlieger was niet te min om op de tafels voluit me te brullen .En da komt allemaal niet meer terug . Mensen te zuur geworden .Teveel lawaai en zo ter wil men zelf een roedel honden hadden met overlast van stank en zo .;)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan