Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

volgens mij is't al lang geleden dat gij Polé Polé nog eens van dicht bij gezien hebt.Polé Polé (even in eigen land op De Caraïben wanen )en verder wa in de stad wa rond slenteren en op tijd een natje en een droogje é .
En Walter de Buck ook. Al meer dan 10 jaar overleden.volgens mij is't al lang geleden dat gij Polé Polé nog eens van dicht bij gezien hebt.
dat zijn tegenwoordig allemaal saaie r&b en hip hop dj's, als ge chance hebt.
niet veel caraiben aan, imo.
Ze hebben geen geld meer voor echte optredens op polé polé. Die zijn al een paar jaar overgeschakeld naar DJ's.volgens mij is't al lang geleden dat gij Polé Polé nog eens van dicht bij gezien hebt.
dat zijn tegenwoordig allemaal saaie r&b en hip hop dj's, als ge chance hebt.
niet veel caraiben aan, imo.
Gisterenavond geweest, precies meer wc's dan vroeger en een pak properder dan vroeger.
Ook wel eens leuk. Wel prijsverschil van drank afhankelijk van waar je stond, beetje raar.
Podia zijn precies kleiner geworden?
Redelijk druk, maar nooit onaangenaam gevoel gehad en de bottlenecks op bepaalde plaatsen zijn er nog altijd.
De dekenijen en plein comités etc. moeten het al langer dan vandaag met minder subsidies doen hoor. Er waren ook veel mensen en Gentenaars die vonden dat de feesten te groot werden.Hmmmm en steun Gent ?? ter wil er nog amper geld is voor de eigen stadswerkers .