Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit was weer de Ganna van vorig jaar. Indrukwekkend.

Goede prestatie van Remco

Dit was wel gesneden koek voor Ganna deze tijdrit, ideale afstand en parcours. Niemand die hem hier kon kloppen. Affini heel mooie verrassing

Ganna was aan het sandbaggen zeker? :P

Evenepoel geslaagde comeback. Weet niet of zo een korte tijdrit hem echt ligt plus je eerste echte wedstrijd dan ga je qua bochtentechniek niet tot het gaatje zoals een Ganna deed.

Ik verwacht niet dat Evenepoel en Bernal gaan uitrijden.
Ik denk net dat één van die twee zal winnen. Bernal is (naar de buitenwereld toe alvat) benoemd als kopman binnen een ploeg met Sivakov en Martinez. Dan lijkt mij dat er vanuit de ploeg wel vertrouwen is dat hij een ronde van drie weken terug aankan. Misschien is dit wel schijn en is het plan om Sivakov op kousevoeten tijd te laten nemen in een bergrit en is dit een test voor Bernal met het oog op de Vuelta. Het kan allemaal. Toch heb ik er wel vertrouwen in, maar misschien is dat omdat ik een te grote Bernalfan ben. 😅

Hetzelfde geldt nog iets duidelijker voor Remco. Die draagt rugnummer 91. Ze hadden zich er gemakkelijk van af kunnen maken en de rugnummers alfabetisch toekennen waardoor Almeida met 91 startte. Dat dit niet gebeurd is, doet met denken dat Evenepoel binnen het team als kopman nummer 1 is aangeduid.

Bernal is gewoon één groot vraagteken, net als Evenepoel. Time will tell.

Goede start van Remco in ieder geval , ik vind het ook een sterke lineup tout cours qua deelnemersveld , doen er hiervan ook mee aan de Tour vd klassementrijders ?

Goed begonnen. Al 20" voorsprong op de Yates en Bernals van deze wereld dus.
Zeker en vast hij pakt samen met ploegmaat Almeida al een 20 seconden op de meeste klassementsmannen.. en niet vergeten na 9 maanden revalidatie en zonder enig koersritme!! Top :thumb:

Zeker en vast hij pakt samen met ploegmaat Almeida al een 20 seconden op de meeste klassementsmannen.. en niet vergeten na 9 maanden revalidatie en zonder enig koersritme!! Top :thumb:
Koersritme is niet nodig, zeker voor individuele prestatie als tijdrijden

Gaan we mierenneuken? Dit is een zeer goede prestatie.. blijkbaar liever afbreken.
Het een heeft toch niets met ander te maken?
Ik had deze prestatie wel verwacht, als hij geen last meer heeft en zijn trainingen heeft kunnen afwerken zit die vorm sowieso al snor.
Enige dat hij mist is dan effectief rijden in peloton.

Je kan zelfs beter in vorm raken van puur trainen dan wedstrijden omdat je daar perfect kan doen wat je wilt itt in wedstrijden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan