Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ketonen ftw2 Ineosen, 3 Jumbos en 3 DQS'ers in de top 10.
Wat een geweldenaar, die Ganna.
Ik denk net dat één van die twee zal winnen. Bernal is (naar de buitenwereld toe alvat) benoemd als kopman binnen een ploeg met Sivakov en Martinez. Dan lijkt mij dat er vanuit de ploeg wel vertrouwen is dat hij een ronde van drie weken terug aankan. Misschien is dit wel schijn en is het plan om Sivakov op kousevoeten tijd te laten nemen in een bergrit en is dit een test voor Bernal met het oog op de Vuelta. Het kan allemaal. Toch heb ik er wel vertrouwen in, maar misschien is dat omdat ik een te grote Bernalfan ben.Ik verwacht niet dat Evenepoel en Bernal gaan uitrijden.

Ik dacht dat Landa en Nibali de Tour reden.Goede start van Remco in ieder geval , ik vind het ook een sterke lineup tout cours qua deelnemersveld , doen er hiervan ook mee aan de Tour vd klassementrijders ?
Zeker en vast hij pakt samen met ploegmaat Almeida al een 20 seconden op de meeste klassementsmannen.. en niet vergeten na 9 maanden revalidatie en zonder enig koersritme!! TopGoed begonnen. Al 20" voorsprong op de Yates en Bernals van deze wereld dus.
Koersritme is niet nodig, zeker voor individuele prestatie als tijdrijdenZeker en vast hij pakt samen met ploegmaat Almeida al een 20 seconden op de meeste klassementsmannen.. en niet vergeten na 9 maanden revalidatie en zonder enig koersritme!! Top![]()
Gaan we mierenneuken? Dit is een zeer goede prestatie.. blijkbaar liever afbreken.Koersritme is niet nodig, zeker voor individuele prestatie als tijdrijden
Het een heeft toch niets met ander te maken?Gaan we mierenneuken? Dit is een zeer goede prestatie.. blijkbaar liever afbreken.