Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hetzelfde geldt nog iets duidelijker voor Remco. Die draagt rugnummer 91. Ze hadden zich er gemakkelijk van af kunnen maken en de rugnummers alfabetisch toekennen waardoor Almeida met 91 startte. Dat dit niet gebeurd is, doet met denken dat Evenepoel binnen het team als kopman nummer 1 is aangeduid.
Levefre beweerde dat die startnummers gekozen worden door de organisatie en niet door de ploeg. (Los daarvan zullen ze natuurlijk liever op Remco inzetten als het dicht bij elkaar ligt wetende dat Almeida weg gaat)

Foutje bij de tussensprint. Verkeerde boog als doel gekozen.

Tot zover het meest interessante feitje van deze erit 🙈🙈🙈

Hoe zit het met de honderdsten tussen hem en almeida? Remco dinsdag in het roze, dat zou wat zijn :D

Machtige sprint van Merlier, dit kan wel tellen. Wth was dat daar met Gaviria? Moet het nog eens terug zien maar dat zag er knullig uit.

En het zal niet bij die ene blijven voor Merlier. Is gewoon de snelste op Ewan na en Lotto slaagt er 50% (of zelfs meer dit jaar) van de sprintetappes toch niet in om die vooraan af te zetten.

En Merlier wint! Wie reageerde onlangs maar flauwtjes op mijn post toen ik zei dat hij een Tourrit kon winnen?
Ah ja wacht het is 'maar' de Giro! :music:Ik denk ook dat hij dit jaar (nog) niet mee mag naar de Tour?

Maar goed, deze overwinning pakken ze hem niet meer af.

Ewan inderdaad toch echt slecht geplaatst.

Machtige sprint van Merlier, dit kan wel tellen. Wth was dat daar met Gaviria? Moet het nog eens terug zien maar dat zag er knullig uit.

Zijn ploegmaat trekt de sprint aan, gaat opzij (naar rechts) maar Gaviria wilt er langs rechts voorbij. Imo gewoon een rookie mistake van Gaviria zelf. Je weet dat die renner hoogstwaarschijnlijk wat naar rechts gaat uitwijken en het gat daar enorm klein zal worden.

Geen idee wie dat was maar je ziet vandaag toch ook wat een gigantisch verschil er is tussen giro en tour. Hoe ze op 5km van de meet nog op het gemakje rijden, bij shots van boven hoe weinig gedrum er vooraan is. Er rijdt een bolletje van max 50 man en daarachter vallen al wat gaten. En Lawrence Naesen die top 10 sprint...
En Merlier wint! Wie reageerde onlangs maar flauwtjes op mijn post toen ik zei dat hij een Tourrit kon winnen?

Geen idee wie dat was maar je ziet vandaag toch ook wat een gigantisch verschil er is tussen giro en tour. Hoe ze op 5km van de meet nog op het gemakje rijden, bij shots van boven hoe weinig gedrum er vooraan is. Er rijdt een bolletje van max 50 man en daarachter vallen al wat gaten. En Lawrence Naesen die top 10 sprint...
Hehe we zullen het dit jaar alvast niet weten. :tongue:

Hehe we zullen het dit jaar alvast niet weten. :tongue:
Ik zeg niet dat hij het niet kan he, maar dat het nog een heel verschil is.
Nizzolo wordt 2e en won nog nooit een rit in een grote ronde, toch niet bepaald een pannenkoek van een coureur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan