D
Deleted member 572
Guest
Het start natuurlijk allemaal bij de Eurosport commentator die claimt dat Remco het roze grijpt he..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zat in de vlucht van de Marchi paar dagen terug die wat voorsprong had genomen op de favorieten. En die houdt nu nog net genoeg tijd over om Evenepoel en Bernal achter zich te houden.Hoe komt het dat Valter de roze trui pakt? Heb maar de laatste paar km gezien. Ik zie Valter pas 12de binnenkomen.
Wel vreemd dat de Engelsen het meteen door hadden dat Valter hem pakte.Het start natuurlijk allemaal bij de Eurosport commentator die claimt dat Remco het roze grijpt he..
Ik had beide commentaren openstaan.Wel vreemd dat de Engelsen het meteen door hadden dat Valter hem pakte.
veel mensen op dit moment “wie is die andere Belg dan? Vervaeke wie is dat?”
Beetje triestige boel in feite.
.
bij de op een na laatste col. Reden even weg voor enkele seconden van de rest. Precies Gewiss 1994 in de afdaling voor een fractie.Evenepoel zag er ook nog fris uit aan de finish hoor.. Bernal dat tikkeltje meer? Dat zou ik niet durven zeggen op basis van vandaag, counterde zonder moeite al zijn aanvallen.. we gaan het zien..Dit. Hij had een vrij goeie dag (beter dan gisteren maar dit lag hem ook beter), maar Bernal had aan de finish nog net dat tikketje extra over.
Bernal blijft de favoriet voor mij, maar natuurlijk mooi dat Evenepoel alvast de trui kan aantrekken.
Update: Blijkbaar zou Valter nog nipt de trui pakken. Mmm misschien is dat ook beter. Anders krijgen ze in België te veel ne stijve.![]()
Beter nog geen roze nu.. veel minder werk en druk voor de ploeg. De giro is nog lang.Amai godverdomme dan toch geen roze.
Zal wel balen gelijk ne stekker. Maar goed heeft zijn eigen niks te verwijten natuurlijk.
Klopt volledig.. ik begrijp daar ook niks van. Liever eigen talent afbreken, uitlachen en minimaliseren van zijn prestaties.. dat is veel plezanter blijkbaar..Ik begrijp echt niet waarom sommigen hier blij zijn dat een Hongaar de roze trui pakt en niet Evenepoel, een Belg. Enkel en alleen omdat Remco te veel aandacht krijgt in de media!? Het absoluut gebrek aan chauvinisme van sommige Belgen/Vlamingen is toch echt om van te kotsen in mijn ogen.
Ik dacht eerder aan die kerel die momenteel 5de in de GC staat en vandaag op maar een minuut binnenkomt.Is da die van Jonge Benen waar we tot nu toe evenveel van gehoord hebben als Sean De Bie.
Mij stoort het meeste nog dat ze die jongen veren in zijn reet steken in het extreme. Dat die jongen talent heeft dat staat vast, immens veel talent. Maar dat maakt van u nog geen winnaar, daar is meer voor nodig.
Enkel met talent win je geen koersen. Er rijden tig coureurs met talent die een goeie laboproef afleggen.
Uw punt is dus?Ehm, je bent op de hoogte van het feit dat woorden (zoals bijvoorbeeld "winnen") een betekenis hebben?
Indien ja: Uw anti-Remco sentimenten doen u bepaald meelijwekkende (want simpel weerlegbare) uitspraken doen, quod erat.
Ik zie hier toch niemand eigen talent afbreken of uitlachen? Wat een zever.Klopt volledig.. ik begrijp daar ook niks van. Liever eigen talent afbreken, uitlachen en minimaliseren van zijn prestaties.. dat is veel plezanter blijkbaar..
Ja... daar ging ontwijfeld niks anders aan vooraf.
Zie Jelle Wallays: wint die koers (Parijs-Tours zeker?) en zegt 10 seconden na de finish stijf van de adrenaline "Waar zitten de lachers van Quick-Step nu?"... direct Keisse en Lefevere op Twitter die het nodig vinden van hem nog wa belachelijk te maken. Natuurlijk wisten we op dat moment nog niet dat ze eerst die jongen hebben zitten treiteren en dat zijn uitspraak een reactie op is.
Dat is gewoon een lelijk kantje. Er is maar één ding erger dan een slechte verliezer en dat is een slechte winnaar die als er toch eens iemand anders iets wint het toch nodig vind van die persoon dan toch de grond in te boren. Maar je kan Remco dat niet kwalijk nemen als het een beetje in de ploegcultuur ingebakken zit.
wat dan?
Ik geloof nooit dat die graag richting de tijdrit gaat met 2min voorsprong. Hij verloor in een klimtijdrit 1:36min in de tour die hij won tov Alaphilippe over 27km. In het jaar daarvoor 2min over 30km. Nu goed, 3 minuten is overdreven. 2 minuten lijkt me niet onmogelijk. Maar zoals je zegt, eerst de bergen nog over. Wie weet begint hij aan de tijdrit met voorsprongDe laatste keer dat de Giro eindigde met zo'n lange tijdrit was in 2017. Toen pakte Dumoulin 1'24" terug op Quintana. In de laatste tijdrit blijven de verschillen vaak beperkter omdat iedereen op zijn tandvlees zit. Think twice dat Evenepoel 1 minuut per 10km gaat pakken.
Bernal is geen geweldige tijdrijder maar wel beter als pakweg een Quintana of Yates. Hij gaat nooit meer dan 2 minuten verliezen op 30km.
We moeten nog wel enkele bergen over vooraleer we zo ver zijn ...

Twas er over, gelukkig was het in de finale opgelost. Ik denk echter wel dat die grijze vlekken op het conto van de RAI mogen worden geschreven...Eurosport en zijn grijs beeld... Home of cycling.