Plaspauze dacht ik.Besides vandaag
Wat hebben die precies gedaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plaspauze dacht ik.Besides vandaag
Besides vandaag
Plaspauze dacht ik.
De UCI kenende, gewoon wat plezier gemaakt waarschijnlijkBesides vandaag

Ik denk dat de meesten (inclusief ikzelf) gewoon erg voorzichtig zijn. We kunnen staan roepen: Evenepoel rijdt ze er allemaal af! Hij wint de Giro! Superman! Eddy Evenepoel! Hoera!!!! En kan dit? Ja dit kan zeker! En dan kunnen we allemaal na de laatste rit in de Giro in koor staan roepen: Zie je wel! Hij doet het! Fuck you to the NEE-zeggers!Dat heeft niets te zien met "blind" meegaan in de roze hysterie of hem al tot winnaar uitroepen. Dat weten de meeste koersliefhebbers wel dat er nog een lange weg te gaan is tot Milaan. En dat is niet enkel voor Remco maar ook voor elke andere renner met klassementsambities.. Het gaat over het minimaliseren van zijn prestaties tot nu toe door sommigen hier (--> via steken onder de gordel vnl.).. en dat is grotendeels de "schuld" van de pers/media wss.. maar daar moet je toch gemakkelijk overheen kijken denk ik dan..
Sommige uitspraken hier vind ik tenenkrommend tav een toptalent dat 9 maanden keihard werkt aan zijn comeback.. en dan deze sterke fysieke prestaties tot nu toe neerzet. Ik vind dat hij enorm goed met de druk van buitenaf overweg kan. Hij volgt zijn eigen weg en durft ook zijn ambities terecht uitspreken maar dat is voor vele Vlamingen not done.. Wat moet of mag hij dan zeggen?
Chapeau op 21-jarige leeftijd.. wat hij tot nu toe al heeft neergezet.. en nog zal neerzetten qua prestaties

Want die kans bestaat dus ook. Dan staan we hier voor schut, net zoals de media. Want dat is juist het probleem. De Media tiert en roept al, alsof hij zowiezo de Giro al gaat winnen. En dan word je zelf al wat voorzichtiger in je uitspraken.Het woordje 'sinds' doet het hem hè. Sinds Ewan z'n eerste GT heeft Nibali geen 10 ritten gewonnen. Als de jaren ervoor meetellen dan klopt het ja, maar hoe Jeroen het liet overkomen ging het pas echt in vanaf Ewan z'n eerste ritwinst. Karsten Kroon zal het ook wel zo begrepen hebben, want die reageerde ook heel verbaast toen Nibali ter sprake kwam.Welke renners hebben in dit peloton (Giro 21) minstens tien ritten gewonnen in gans hun GT-carrière sinds Ewan zijn eerste GT reed (2015)?
Dus dat klopt. Nibali heeft er >10.
Een E. Viviani komt er eentje tekort.
Vaststellingen vandaag:
- De Gendt heeft getraind voor dit weekend (hoop ik).
- Merlier amuseert zich (tot de sprint alvast).
- Karsten en Jeroen' Google-momentjes en tot driemaal toe het Ben Stiller-verhaaltje.
- De laatste tien km waren weerom vasthouden aan mijn zetel, met de "sandwiches" in het peloton. Is werkelijk een wonder dat er relatief weinig wordt gevallen.
- Om terug op Evenepoel te geraken, na zo'n lange afwezigheid handhaaft die zich wel goed in het peloton.
Geef eens een voorbeeld van zo'n artikel op sporza? Ik lees de meeste artikels daar en heb nooit dat gevoel.HLN en sporza, ongeveer elke dag.
Geef eens een voorbeeld van zo'n artikel op sporza? Ik lees de meeste artikels daar en heb nooit dat gevoel.
Niet achter de bewijzen vragen!95% ? Ik verlang naar een Tour tussen Bernal Evenepoel en Pogacar .Ik denk dat de meesten (inclusief ikzelf) gewoon erg voorzichtig zijn. We kunnen staan roepen: Evenepoel rijdt ze er allemaal af! Hij wint de Giro! Superman! Eddy Evenepoel! Hoera!!!! En kan dit? Ja dit kan zeker! En dan kunnen we allemaal na de laatste rit in de Giro in koor staan roepen: Zie je wel! Hij doet het! Fuck you to the NEE-zeggers!
MAAR wat als het mislukt?Want die kans bestaat dus ook. Dan staan we hier voor schut, net zoals de media. Want dat is juist het probleem. De Media tiert en roept al, alsof hij zowiezo de Giro al gaat winnen. En dan word je zelf al wat voorzichtiger in je uitspraken.
Ik denk dat enige realiteitszin op zijn plaats is. ALLES mag voor hem, maar niets moet. Er komen nog 15 jaren aan voor hem, dat hij rondes kan winnen sé.
PS. De kans dat hij ooit een ronde wint, is 95%. Ik denk dat iedereen het daarmee wel eens is. Talent heeft hij voldoende. De kans dat hij de Giro wint is al niet onbestaand, maar dat % ligt toch wel wat lager.
100% bestaat niet hé. Er kan vanalles gebeuren. Maar het lijkt me duidelijk dat hij voldoende talent heeft om (op termijn) mee te doen met de wereldtop ala Bernal en Pogacar als hij er mentaal zijn hoofd bij houdt.95% ? Ik verlang naar een Tour tussen Bernal Evenepoel en Pogacar .
Ruben Van Gucht in hoogst eigen persoon.Geef eens een voorbeeld van zo'n artikel op sporza? Ik lees de meeste artikels daar en heb nooit dat gevoel.
Merlier had zelfs een Dumoulin gedaan.Besides vandaag
Het is de eerste keer in mijn leven dat ik live kan kijken naar een Belg die mogelijks gaat meestrijden voor eindwinst in een grote ronde, en met ambities om ooit de Tour te winnen.