[Groep B] Canada, Bosnië en Herzegovina, Qatar, Zwitserland

Bij de Hollanders zou er zelfs reclame zijn tijdens die drinkpauzes. Gelukkig bij ons nog niet.
ik denk dat ik in de standaard heb gelezen dat in Amerika er 4 reclames van elk 30 seconden worden uitgezonden tijdens de hydration breaks, met een gemiddelde prijs van 260k dollar per halve minuut. Een miljoenenbusiness dus, zeker tijdens topwedstrijden.
Dus zelfs wanneer het 16 graden is, zullen de hydration breaks blijven bestaan

HLIqCPZWQAA276L

Meer xG dan Duitsland tegen Curacao.

Touches in opposition box 97 tegen 1 ook.

HLIvgcpbEAAD4AT

2e helft: 91% balbezit tov 9% balbezit.

Canada wordt dus groepswinnaar als ze gelijk spelen tegen Zwitserland. Zwitserland moet winnen.

Bosnië en Qatar moeten allebei hun volgende match winnen als ze als beste derde door willen gaan.

Samenvatting gezien, eerste rood is zelfs geen fout... Van 2e rood is er precies geen beter beeld gegeven? Gezien de gevolgen zal het wel zeer zwaar geweest zijn maar van ver lijkt er toch niet zo veel aan de hand. Staat op 1 been en dat wordt onderuit gehaald? Nu daar gaat verlies niet aan gelegen hebben, die stats:crazy:

Samenvatting gezien, eerste rood is zelfs geen fout... Van 2e rood is er precies geen beter beeld gegeven? Gezien de gevolgen zal het wel zeer zwaar geweest zijn maar van ver lijkt er toch niet zo veel aan de hand. Staat op 1 been en dat wordt onderuit gehaald? Nu daar gaat verlies niet aan gelegen hebben, die stats:crazy:

Been gebroken, desondanks.

Er is inderdaad rood gegeven door het gevolg. De fout zelf leek relatief onschuldig. Jammer van de breuk.

Zo van die caféploegen als Qatar mogen ze gewoon een 10-jarige voetbalban geven. 2 rode en 700 gele kaarten, en dan nog verliezen met 6-0 tegen een andere ploeg van Janneke en Mieke.
Zijn die Aziatische landen die niet door de voorselecties zijn geraakt dan echt nóg slechter?

Laatst bewerkt:
Zo van die caféploegen als Qatar mogen ze gewoon een 10-jarige voetbalban geven. 2 rode en 700 gele kaarten, en dan nog verliezen met 6-0 tegen een andere ploeg van Janneke en Mieke.
Zijn die Aziatische landen die niet door de voorselecties zijn geraakt dan echt nóg slechter?

De enige landen die achter Qatar eindigden in de kwalificaties waren Kyrgyzstan, Noord Korea, Oman en VAE.

Dus ja, die zijn echt nog slechter.

Qatar verloor 6 maanden geleden op de Arab Cup nog met 3-0 van Tunisië dat zelfs een half uur met 10 diende te spelen.

De fanboys van de kneusjes krijgen lik op stuk. Nu hoor je @famtam niet natuurlijk.

ik heb de indruk dat er veel teams onderschat worden omdat ze historisch gezien wel janneke en mieke waren, maar er zijn nu zoveel landen met spelers in de topcompetities, dat die allemaal geëvolueerd zijn.

Canada zal misschien niet tot de kwartfinales geraken, maar tov de echte jannekes en miekes hebben ze nu echt wel hun klasse getoond, denk ik

Qatar verloor 6 maanden geleden op de Arab Cup nog met 3-0 van Tunisië dat zelfs een half uur met 10 diende te spelen.
Winnen wel de Asia Cup 2x op een rij en hoe ze dat gedaan hebben weet ik niet.

Grootste nederlaag van Qatar in de 21ste eeuw wel.

Ook één van de grootste overwinningen van Canada in hun geschiedenis. Enkel sommige eilanden of eilandgroepen in de Caraïben kregen het zwaarder te verduren.

Tackle was ook vooral ook onnodig, Qatar stond toen al 3-0 achter met een man minder en Qatar bleef maar van die tackles doen, ook na die blessure. En dan nog eens heel erg klasseloos gedragen door de technische staf en Lopetegui (de spaanse coach van Qatar). Canada verwijten van niet in te houden terwijl het doelpuntensaldo van tel was voor hun... . Je speelt hier geen vriendschappelijke wedstrijd tegen de miniemen van weet ik veel welke ploeg. Dit is een WK.

Lopetegui haalt er dan zijn 2 aanvallende spelers eraf voor verdedigers en dan staan ze daar met 8 man + keeper de hele match in hun eigen box te verdedigen. Het werd 6-0 maar het hadden er eigenlijk meer kunnen zijn, want de match heeft 10 minuten stil gelegen door de beenblessure. En Canada was eigenlijk niet zo efficiënt niet meer na die blessure eigenlijk (te veel onder de indruk). En de volledige box zat vol met qatarese spelers, dus zo is het ook moeilijk kansen creëren ook.

Het is denk ik de slechtste teamprestatie dat ik ooit in een voetbalmatch gezien heb (en dat is toch al 25 jaar dat ik matchen zie). Of er zou een Belgie - Andorra, Belgie - San Marino moeten zijn waarvan ik het niet meer weet of herinner. Maar denk dat zelfs dat die ploegen offensief meer gebracht hebben en tenminste wel eens over de middenlijn geraakt zijn.

Het is zeker slechter dan Duitsland-Curacao, want Curacao verliest tegen Duitsland en scoort tenminste. Qatar verliest tegen een team dat nog nooit gewonnen heeft op een WK. En raakt amper over de middenlijn. Canada ook meer Xg dan Duitsland in die match.

Hoezo is de eerste rood geen fout? Buchanan wordt duidelijk onderuit gemaaid hè. Krijgt ten eerste al een onnodige tik op z'n bovenlichaam maar wordt vooral aangelopen, die Qatarees loopt met zijn linkerbeen tegen Buchanan zijn rechterbeen. Natuurlijk gaat die laatste graag liggen, maar het is gewoon fout hoor.

Die 2e rood is puur rood vanwege de gevolgen, daar leek mij idd niet super veel aan de hand en is hooguit geel (als dat zelfs al gegeven zou worden).

En heeft Lopetegui nu serieus liggen klagen omdat Canada bleef doordrukken? :crazy:

Ook één van de grootste overwinningen van Canada in hun geschiedenis. Enkel sommige eilanden of eilandgroepen in de Caraïben kregen het zwaarder te verduren.
Canada heeft nu een gemiddeld aantal doelpunten per zege op een WK van 6. da's ook zeker een statistiek.

Terug
Bovenaan