[Groep B] Canada, Bosnië en Herzegovina, Qatar, Zwitserland

Doelpunt van Brusselse makelij zeg.

Ik weet trouwens niet wat Vandenbempt daarnet juist bedoelde met dat Zwitserland het enige team (samen met Frankrijk en Argentinië) zou zijn dat 4x op rij naar de volgende ronde gaat op een WK, maar dat leek mij toch niet te kloppen.

Doelpunt van Brusselse makelij zeg.

Ik weet trouwens niet wat Vandenbempt daarnet juist bedoelde met dat Zwitserland het enige team (samen met Frankrijk en Argentinië) zou zijn dat 4x op rij naar de volgende ronde gaat op een WK, maar dat leek mij toch niet te kloppen.

Klopt wel hoor, alleen Brazilie ontbreekt nog in die lijst. Maar er zijn effectief maar 4 landen die 4x op rij naar de volgende ronde gaan.

Klopt wel hoor, alleen Brazilie ontbreekt nog in die lijst. Maar er zijn effectief maar 4 landen die 4x op rij naar de volgende ronde gaan.
Sprak hij dan over de laatste vier WK's of zo? Dan vind ik die statistiek toch verre van speciaal.

Want hoe hij het verwoorde kwam het op mij over alsof hij het in het algemeen bedoelde, wat natuurlijk verre van klopt.

Huidig WK inbegrepen zijn er maar 9 landen die 4 WK's op een rij de groepsronde hebben overleefd, Frankrijk en Zwitserland zijn nieuw op die lijst

(de rest zijn Brazilië, Argentinië, Duitsland, Italië, Mexico, Engeland en Spanje)

dat is dus best een select lijstje.

bij veel landen zit er al eens een niet-kwalificatie tussen (bvb Nederland)

(en fuck me, ChatGPT heeft daar precies enorm veel moeite mee)

Terug
Bovenaan