[Groep C] Brazilië, Marokko, Haïti, Schotland

Marokko speelt toch wel heel leuk voetbal. Als je dan andere grote landen zo ziet sukkelen... Ze doen het makkelijk ogen en dat is altijd een goed teken.

Daylight robbery.
Penaltyfout op McGinn deed me direct denken aan de fase in Zuid-Korea - Italië in 2002 waar Totti (?) zijn tweede geel krijgt

Marokko speelt toch wel heel leuk voetbal. Als je dan andere grote landen zo ziet sukkelen... Ze doen het makkelijk ogen en dat is altijd een goed teken.
Hadden wel moeite op het einde, vooral omdat ze hun kansen eerder in de match niet afwerken en Schotland beter in de match kwam. Schotland had eigenlijk op het einde wel recht op de gelijkmaker misschien. Maar op basis van de volledige match wel een verdiende overwinning.

Brazilië maakte ondanks de 3-0 overwinning voor mij geen goede indruk. Haiti was zelfs beter in de tweede helft en verdiende meer zoals een doelpuntje maar missen daarvoor de kwaliteit. En dat lag dus eerder aan Brazilië dat zwak was dan aan Haiti dat goed was... .

Raphinha ook geblesseerd naar de kanten (hopelijk en waarschijnlijk zonder veel erg).

Daylight robbery.
Penaltyfout op McGinn deed me direct denken aan de fase in Zuid-Korea - Italië in 2002 waar Totti (?) zijn tweede geel krijgt
Ik heb het alweer gehad met de arbitrage op dit WK. Zuivere penalty waar ik niet kan snappen waarom dat weer zomaar passeert. Bij momenten ook gewoon pure onkunde hoor (hoop ik althans). McTominay wordt in de eerste gewoon omver gehaald door een vallende Marokkaan en uit de daaropvolgende counter scoort El Khannous bijna de 0-2. :crazy: Waanzin.

Ik weet trouwens ook niet of het een meerwaarde is dat we scheidsrechters zien uit alle uithoeken van de wereld. Ik ben daar op het eerste zicht geen fan van. Ik heb toch al enkele zeer discutabele fases gezien waar ik mijn wenkbrauwen frons op dit WK, dat zou toch echt niet mogen gebeuren op zo'n belangrijk evenement.

Ik heb het alweer gehad met de arbitrage op dit WK. Zuivere penalty waar ik niet kan snappen waarom dat weer zomaar passeert. Bij momenten ook gewoon pure onkunde hoor (hoop ik althans). McTominay wordt in de eerste gewoon omver gehaald door een vallende Marokkaan en uit de daaropvolgende counter scoort El Khannous bijna de 0-2. :crazy: Waanzin.

Ik weet trouwens ook niet of het een meerwaarde is dat we scheidsrechters zien uit alle uithoeken van de wereld. Ik ben daar op het eerste zicht geen fan van. Ik heb toch al enkele zeer discutabele fases gezien waar ik mijn wenkbrauwen frons op dit WK, dat zou toch echt niet mogen gebeuren op zo'n belangrijk evenement.
Sjah, Prendergast... #neverforget

Dit is toch een grap zeg deze afgekeurde goal :rofl: :rofl: :rofl:

Hendry wordt gewoon afgetroefd door Vini en tikt dan zelf tegen het been van Vini, heel goedkoop hoor...

Een van de betere WK podcasts. Met Antwerpse schepen.

Wie betere kansen heeft, Nederland of Marokko

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan