[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Die Raskin komt ook gewoon te kort natuurlijk. Spelers die daar een meerwaarde zouden kunnen bieden zijn altijd geblesseerd dus dan kom je bij Onana uit.

Komt zo tekort dat hij bij de Rode Duivels itt Onana nooit door de mand valt zoals vandaag. Valt nu ook weer uitstekend in wat mij betreft.

En ik heb Onana bij de RD nog zo goed als nooit diepgang zien brengen, sorry. Mijn woorden over Mechele neem ik wel terug, was idd solide.

Moet zeggen dat onze 2 Cv's voor mij de enigen zijn die een hele match goed waren, al de rest viel echt lang tegen!

Mensen onderschatten Egypte hier wel wat. Staan goed en hebben de wapens om u pijn te doen op de counter. Spelen halve finale en finale op de Afrika cup, en het klimaat was ook in hun voordeel.

Openingsmatch moet je doorkomen, en dat hebben ze “ok” gedaan. Het is geen 2018 meer he jongens :) Hoop wel dat García wat meer gaat durven in de komende matchen.

Mechele en Ngoy de beste. Dikke match van beiden. De backs waren een drama. De Ketelaere moet ook niet meer starten. Veel te weinig als spits.

We mogen nog blij zijn met een gelijkspel. Eerste helft was vreselijk zwak. Traag, geen intensiteit en alleen maar balverlies. Ik vond het onbegrijpelijk dat Onana nog aan die 2de helft begon. Was enorm slecht. Doku ook een hele match alleen maar tegen de mat gehangen en nonstop klagen. Bracht amper iets. Khad Vanaken toch liever wat vroeger gezien. En Lukaku is en blijft toch een beest. Hij maakt toch weer het verschil. Volgende match toch wat meer intensiteit brengen want anders gaat het weer een kort tornooi worden. Mechele beste Belg voor mij. Spijtig dat hij niet kon scoren

Komt zo tekort dat hij bij de Rode Duivels itt Onana nooit door de mand valt zoals vandaag. Valt nu ook weer uitstekend in wat mij betreft.

En ik heb Onana bij de RD nog zo goed als nooit diepgang zien brengen, sorry. Mijn woorden over Mechele neem ik wel terug, was idd solide.

En om nog even mijzelf aan te vullen: Onze driehoek draait gewoon altijd beter met Raskin ipv Onana. En eigenlijk ook met Vanaken ipv KDB die, en ik zeg het met pijn in het hart, echt wel versleten lijkt..

Mechele en Ngoy de beste. Dikke match van beiden. De backs waren een drama. De Ketelaere moet ook niet meer starten. Veel te weinig als spits.
De Ketelaere moet gewoon op rechts beginnen, da's geen diepe spits.

Ik wist dat hij Lukaku ging brengen voor hem, maar dat had eigenlijk gewoon voor Trossard moeten zijn en dan Charles op rechts...

Trossard zuigt de ganse wedstrijd de stenen uit de grond en mag 90' blijven staan :wtf:

Ik zie Marmoush en Salah op zich graag spelen... maar heb toch geen sympathie gekregen voor dit Egypte.
Pluspunten voor hun werklust, maar vind die toch onaangenaam potig spelen...

De Ketelaere moet gewoon op rechts beginnen, da's geen diepe spits.

Ik wist dat hij Lukaku ging brengen voor hem, maar dat had eigenlijk gewoon voor Trossard moeten zijn en dan Charles op rechts...

Trossard zuigt de ganse wedstrijd de stenen uit de grond en mag 90' blijven staan :wtf:
Mwa, Trossard was zeker niet goed, maar er waren ook weinig argumenten om CDK te laten staan. Zet dan maar Pardo en Doku naar rechts.

Terug
Bovenaan