Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iran kan je vergelijken met wat je vandaag tegen had hoor. Gaat ook niet simpel wordenGeen ramp, moeilijkste match en uiteindelijk toch beter geworden naarmate de match. Oplossing nodig voor de rechterflank wel.
Gezien er al niet direct werd gewisseld bij de rust, heb ik daar jammer genoeg toch sterk m'n twijfels bij eerlijk gezegd ...Bon, uiteindelijk mogen we echt wel blij zijn met een gelijkspel. Weer een slechte openingsmatch, hopelijk trekt Garcia de juiste lessen.
Die Raskin komt ook gewoon te kort natuurlijk. Spelers die daar een meerwaarde zouden kunnen bieden zijn altijd geblesseerd dus dan kom je bij Onana uit.
hebben we nochtans nog maar 1x gedaan.Tja, tegen egypte moet je altijd winnen. Geen excuses
Ik zou zeggen, start stop klok invoeren.Ik wilde het net zeggen, hoe kan dit nu maar 5' zijn?
Die commercial break duurt al 3 minuten...
Hoop wel dat García wat meer gaat durven in de komende matchen.Komt zo tekort dat hij bij de Rode Duivels itt Onana nooit door de mand valt zoals vandaag. Valt nu ook weer uitstekend in wat mij betreft.
En ik heb Onana bij de RD nog zo goed als nooit diepgang zien brengen, sorry. Mijn woorden over Mechele neem ik wel terug, was idd solide.
De Ketelaere moet gewoon op rechts beginnen, da's geen diepe spits.Mechele en Ngoy de beste. Dikke match van beiden. De backs waren een drama. De Ketelaere moet ook niet meer starten. Veel te weinig als spits.

Mwa, Trossard was zeker niet goed, maar er waren ook weinig argumenten om CDK te laten staan. Zet dan maar Pardo en Doku naar rechts.De Ketelaere moet gewoon op rechts beginnen, da's geen diepe spits.
Ik wist dat hij Lukaku ging brengen voor hem, maar dat had eigenlijk gewoon voor Trossard moeten zijn en dan Charles op rechts...
Trossard zuigt de ganse wedstrijd de stenen uit de grond en mag 90' blijven staan![]()