[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Mwa, Trossard was zeker niet goed, maar er waren ook weinig argumenten om CDK te laten staan. Zet dan maar Pardo en Doku naar rechts.
Pardo vooraan, dat is wel een spits
Op rechts zet je gewoon Saelemaekers

Of zet Onana - Vanaken - Tielemans en KDB in een vrije rol vanop rechts mja dan moet je ook een goeie RB zetten

Mensen onderschatten Egypte hier wel wat. Staan goed en hebben de wapens om u pijn te doen op de counter. Spelen halve finale en finale op de Afrika cup, en het klimaat was ook in hun voordeel.

Openingsmatch moet je doorkomen, en dat hebben ze “ok” gedaan. Het is geen 2018 meer he jongens :) Hoop wel dat García wat meer gaat durven in de komende matchen.
Ik zou Egypte toch wel sterker inschatten dan Iran of Nieuw-Zeeland. Als openingsmatch was het OK maar ook niets meer. Nuja zelfs Spanje doet het slecht in hun openingsmatch, niet de eerste keer trouwens.

Trossard is een beetje zoals Mertens in zijn tijd. Goede invaller maar als starter werkt dat niet goed.

Maar je hebt niet veel anders op de flanken natuurlijk.

Komt zo tekort dat hij bij de Rode Duivels itt Onana nooit door de mand valt zoals vandaag. Valt nu ook weer uitstekend in wat mij betreft.

En ik heb Onana bij de RD nog zo goed als nooit diepgang zien brengen, sorry. Mijn woorden over Mechele neem ik wel terug, was idd solide.
Onana was een waanzinnige verademing in Qatar op het middenveld, en heeft ook daarna echt wel al goeie matchen gespeeld voor ons. Maar vandaag was het inderdaad niet goed. Zijn beste matchen waren misschien ook wel niet als 6.

Alle lof en respect voor Egypte, maar puntenverlies op konto van Garcia he. Slechte opstelling en slechte wissel, klaar.
Dit toch vooral. Meunier op rechts (al toonde hij met zijn actie op Lukaku nog eens een schimp van zijn oude zelf) en Castagne op links mag niet meer herhaald worden. De rest van de selectie was te verantwoorden, maar we speelden met te weinig druk en lieten desondanks toch (weeral) te grote gaten tussen defensie en middenveld.

Is ook goed voor mij. Trossard moet er gewoon af. 0 meerwaarde als die op het veld staat
Klopt.

Pardo vooraan, dat is wel een spits
Op rechts zet je gewoon Saelemaekers

Of zet Onana - Vanaken - Tielemans en KDB in een vrije rol vanop rechts mja dan moet je ook een goeie RB zetten
Pardo is steeds op links ingevallen, dus kan perfect. We moeten sowieso met een spits spelen imo. Dus met 4 middenvelders, waar dan eentje een vrije rol heeft, vind ik persoonlijk geen goed idee.

Heel jammer dat die bal van Mechele niet binnen ging. Was een beauty geweest. Hopelijk trekt hij de lijn door dit tornooi. Zijn stabiliteit achteraan echt een verademing, en iets wat we al zo lang missen.

Niet veel anders? Pardo, Saelemaekers, CDK, Lukebakio, Moreira.

Of ik heb de sarcasme gemist 😅
Is dat dan top? Van al die spelers is Trossard veruit de beste maar het komt er te weinig uit.

Maar er zijn opties veronderstel ik, maar weinig om naar huis over te schrijven.

Van goed naar slecht qua basiself;
Mechele, Ngoy, Courtois, De Bruyne, Doku, CDK, Castagne, Tielemans, Trossard, Onana, Meunier.

Die laatste 5 zou ik zeker wisselen, CDK kan in basis blijven maar niet als spits. Afhankelijk van wie je voor Trossard brengt. Tielemans viel me ook weer ontzettend tegen.

Trossard is een beetje zoals Mertens in zijn tijd. Goede invaller maar als starter werkt dat niet goed.

Maar je hebt niet veel anders op de flanken natuurlijk.
Hoeveel keuzes moet je hebben?

Pardo is steeds op links ingevallen, dus kan perfect. We moeten sowieso met een spits spelen imo. Dus met 4 middenvelders, waar dan eentje een vrije rol heeft, vind ik persoonlijk geen goed idee.
Pardo in de spits laten starten. CDK komt echt veel te kort op die positie

Doku links, die 3 centraal en KDB vanop rechts en kan ook wisselen met Hans.

Hans kan uitwijken naar links (bij club zo vaak gedaan) KDB dan centraal en Doku op rechts tegen de lijn
Geeft u zoveel mogelijkheden

Of 4 centraal en de flank is dan vrij voor MDC

Is dat dan top? Van al die spelers is Trossard veruit de beste maar het komt er te weinig uit.

Maar er zijn opties veronderstel ik, maar weinig om naar huis over te schrijven.
Veruit de beste? Toch niet bij de RD. Draaien, keren en bal kwijt. Als enigste aanvallende speler ganse match blijven staan maar 0,0 gevaar komt er van. En niet de 1ste keer bij de RD. Heeft geen plaats in de basis

Terug
Bovenaan