Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook goed voor mij. Trossard moet er gewoon af. 0 meerwaarde als die op het veld staatMwa, Trossard was zeker niet goed, maar er waren ook weinig argumenten om CDK te laten staan. Zet dan maar Pardo en Doku naar rechts.
Pardo vooraan, dat is wel een spitsMwa, Trossard was zeker niet goed, maar er waren ook weinig argumenten om CDK te laten staan. Zet dan maar Pardo en Doku naar rechts.
Ik zou Egypte toch wel sterker inschatten dan Iran of Nieuw-Zeeland. Als openingsmatch was het OK maar ook niets meer. Nuja zelfs Spanje doet het slecht in hun openingsmatch, niet de eerste keer trouwens.Mensen onderschatten Egypte hier wel wat. Staan goed en hebben de wapens om u pijn te doen op de counter. Spelen halve finale en finale op de Afrika cup, en het klimaat was ook in hun voordeel.
Openingsmatch moet je doorkomen, en dat hebben ze “ok” gedaan. Het is geen 2018 meer he jongensHoop wel dat García wat meer gaat durven in de komende matchen.
Onana was een waanzinnige verademing in Qatar op het middenveld, en heeft ook daarna echt wel al goeie matchen gespeeld voor ons. Maar vandaag was het inderdaad niet goed. Zijn beste matchen waren misschien ook wel niet als 6.Komt zo tekort dat hij bij de Rode Duivels itt Onana nooit door de mand valt zoals vandaag. Valt nu ook weer uitstekend in wat mij betreft.
En ik heb Onana bij de RD nog zo goed als nooit diepgang zien brengen, sorry. Mijn woorden over Mechele neem ik wel terug, was idd solide.
Dit toch vooral. Meunier op rechts (al toonde hij met zijn actie op Lukaku nog eens een schimp van zijn oude zelf) en Castagne op links mag niet meer herhaald worden. De rest van de selectie was te verantwoorden, maar we speelden met te weinig druk en lieten desondanks toch (weeral) te grote gaten tussen defensie en middenveld.Alle lof en respect voor Egypte, maar puntenverlies op konto van Garcia he. Slechte opstelling en slechte wissel, klaar.
Niet veel anders? Pardo, Saelemaekers, CDK, Lukebakio, Moreira.Trossard is een beetje zoals Mertens in zijn tijd. Goede invaller maar als starter werkt dat niet goed.
Maar je hebt niet veel anders op de flanken natuurlijk.

Klopt.Is ook goed voor mij. Trossard moet er gewoon af. 0 meerwaarde als die op het veld staat
Pardo is steeds op links ingevallen, dus kan perfect. We moeten sowieso met een spits spelen imo. Dus met 4 middenvelders, waar dan eentje een vrije rol heeft, vind ik persoonlijk geen goed idee.Pardo vooraan, dat is wel een spits
Op rechts zet je gewoon Saelemaekers
Of zet Onana - Vanaken - Tielemans en KDB in een vrije rol vanop rechts mja dan moet je ook een goeie RB zetten
Is dat dan top? Van al die spelers is Trossard veruit de beste maar het komt er te weinig uit.Niet veel anders? Pardo, Saelemaekers, CDK, Lukebakio, Moreira.
Of ik heb de sarcasme gemist![]()
Speelde gewoon een goeie tweede helft hoor. Amper iets slaat nergens op. Eerste helft was hij zeker niet goed, maar zelfs dan de tegenstander toch verplicht een gele kaart te pakken.. Doku ook een hele match alleen maar tegen de mat gehangen en nonstop klagen. Bracht amper iets.
Hoeveel keuzes moet je hebben?Trossard is een beetje zoals Mertens in zijn tijd. Goede invaller maar als starter werkt dat niet goed.
Maar je hebt niet veel anders op de flanken natuurlijk.
Pardo in de spits laten starten. CDK komt echt veel te kort op die positiePardo is steeds op links ingevallen, dus kan perfect. We moeten sowieso met een spits spelen imo. Dus met 4 middenvelders, waar dan eentje een vrije rol heeft, vind ik persoonlijk geen goed idee.
Veruit de beste? Toch niet bij de RD. Draaien, keren en bal kwijt. Als enigste aanvallende speler ganse match blijven staan maar 0,0 gevaar komt er van. En niet de 1ste keer bij de RD. Heeft geen plaats in de basisIs dat dan top? Van al die spelers is Trossard veruit de beste maar het komt er te weinig uit.
Maar er zijn opties veronderstel ik, maar weinig om naar huis over te schrijven.