Rode kaart kwam op moment dat we - door de wissels - steeds gevaarlijker werden en Iran moeite begon te hebben om het nog toe te lopen. We gingen er echt wel eentje binnen gelegd hebben zonder die man minder. We zaten er zelfs nu nog een paar keer dichtbij.
Bizar dat je in dit toernooi nog altijd niet uitgeschakeld bent op deze manier. Aan de fout van Ngoy kan hij niets doen en met zowat 20 doelkansen hadden we dit altijd moeten winnen, maar Garcia heeft toch weer een hoop foute keuzes gemaakt. Deze match had je altijd moeten beginnen met De Bruyne, Tielemans en Vanaken. Meunier laten staan na zo'n miserabele eerste match is onbegrijpelijk (en De Cuyper toonde vandaag toch heel goed waarom de opstelling tegen Egypte ook zo fout was). Lukaku heel duidelijk nog niet klaar om te starten. Daarna ook te lang gewacht om hem te wisselen.