Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me vooral af waarom die "supporters" geen geluid maakten.Stel u voor, verlof nemen, naar de vs vliegen, veel geld betalen voor tickets en dan dit schouwspel.
Toont voor mij altijd aan dat veel voetbalkijkers gewoon herhalen wat ze anderen zien zeggen, of een wel heel erg simplistische kijk op sport hebben.Hoe kan je dat nu zeggen na deze match?
Kvraag me echt af hoeveel hier effectief hebben gevoetbald met commentaren als "blijf eens positief". We hebben tegen een team gespeeld waarvan de meerderheid bij fucking Tractor SC spelen. We hebben geen kloten te zoeken op dit wk
Tenzij het over Trossard gaatToont voor mij altijd aan dat veel voetbalkijkers gewoon herhalen wat ze anderen zien zeggen, of een wel heel erg simplistische kijk op sport hebben.
Dus jij vindt dat deze groep grinta, goesting en over mijn lijk mentaliteit uitstraalde in deze 2 matchen? Doe jij dat ook zo op het veld? Ik verwacht daar toch veel meer van, maar dat ligt dan misschien aan mijn eigen ingesteldheid.Hoe kan je dat nu zeggen na deze match?
Inderdaad. België domineerde op het veld.Het was toch best ok, gewoon geen afwerker.

Wat moesten ze meer doen dan? 22 schoten, 7 op doel, 68% balbezit. Volgens de ene site meer dan 2x Xg dan Iran, voor de andere 3x Xg. Je kan echt geen inzet verwijten vandaag. Te weinig kwaliteit in de afwerking en teveel technische fouten in het spel. Allemaal zaken die niets te maken hebben met inzet of goesting of grinta of…Dus jij vindt dat deze groep grinta, goesting en over mijn lijk mentaliteit uitstraalde in deze 2 matchen? Doe jij dat ook zo op het veld? Ik verwacht daar toch veel meer van, maar dat ligt dan misschien aan mijn eigen ingesteldheid.
Soit, tot aan de rode kaart ging ik er ook wel vanuit dat we gingen winnen. Het overwicht was te groot en Iran te zwak. Het voordeel aan dit WK is dat je echt moeite moet doen om uitgeschakeld te raken in de groepronde. Een vlotte zege tegen NZL zou deugd kunnen doen. Laten we hopen.

Ngoy flaterde tegen Egypte zo ook al hé... daar miste hij als laatste man een interceptie aan de middenlijn. Zette dat wel nog enigszins recht daar maar toch. Als die dat elke match zo 1 keer gaat doen... amai.Die fase van Ngoy eens herbekeken en die had gewoon eraf moeten blijven. Taremi is echt niet zo snel en Ngoy had die echt nog kunnen inhalen.