willydrama
Well-known member
Die kreeg 9 spelminuten in een soep.De discussie over Vanaken kunnen we nu tenminste definitief sluiten. Niet het niveau.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kreeg 9 spelminuten in een soep.De discussie over Vanaken kunnen we nu tenminste definitief sluiten. Niet het niveau.
Niet helemaal akkoord, en al zeker niet tegen Egypte. Maar fair enough, over de statistieken heb je zeker gelijk.Wat moesten ze meer doen dan? 22 schoten, 7 op doel, 68% balbezit. Volgens de ene site meer dan 2x Xg dan Iran, voor de andere 3x Xg. Je kan echt geen inzet verwijten vandaag. Te weinig kwaliteit in de afwerking en teveel technische fouten in het spel. Allemaal zaken die niets te maken hebben met inzet of goesting of grinta of…
Ik heb het al vaak gezegd: ik ben geen fan van Lukebakio. Maar dat gezegd zijnde: wel de enige die eens vanop de flank naar binnen komt en meteen schiet. De rest probeert toch altijd eerst nog wat meters te maken, en als er continue 8 man voor dat doel staat, is dat gewoon aartsmoeilijk. Probleem is natuurlijk dat Lukebakio dan wel schiet, maar er slechts enkele keren per seizoen in slaagt om dat schot ook deftig te kadreren.De merde was ook dat we te defensief gestart zijn, met die twee verdedigende middenvelders. Na die drie wissels zat er eindelijk wat schwung in het spel en dan pakken we die rode kaart. De ploeg was dan net helemaal omgegooid en dan is het moeilijk om weer te veranderen.
Hopelijk starten we tegen NZ gewoon met Pardo, Vanaken en Lukebakio en hopelijk zonder Meunier en Lukaku. Saelemaekers lijkt ook enkel maar te overtuigen als invaller bij de RD’s.
Domme reactie van Ngoy. Maar als je een hele wedstrijd grotere fouten toelaat. Is deze lichte trekfout dan wel een fout, enkel omdat hij alleen op de doelman afgaat?Ngoy flaterde tegen Egypte zo ook al hé... daar miste hij als laatste man een interceptie aan de middenlijn. Zette dat wel nog enigszins recht daar maar toch. Als die dat elke match zo 1 keer gaat doen... amai.
Snap ook niet dat sommigen dan ook nog schwalbes en what not beginnen afstrijden... je bent laatste man, dan weet je donders goed dat als je die aanvaller zelfs maar met je pink raakt dat je mag gaan douchen...
Altijd weer excuses die Vanaken waarom hij het niet laat zien.Die kreeg 9 spelminuten in een soep.
Onana en Vanaken zijn 2 compleet verschillende type spelers en helemaal niet te vergelijken.Altijd weer excuses die Vanaken waarom hij het niet laat zien.
Naar huis met die vent.
We hebben Onana.
Niet doorschieten.Het was toch echt een beschamende match.
Bijna Gestopt met lezen na de eerste 2 zinnen. Klopt objectief gezien gewoon niet.Het was toch echt een beschamende match. Weinig gevaar en nog grote kansen weggegeven. Lukaku en KDB missen duidelijk ritme. Vanaken helaas ook niet goed ingevallen. Saelemaekers wisselde de goede dingen af met de slechte. Ngoy sterk tot nu toe, maar die grote fouten moeten wel echt eruit. Meunier moet van het slechtste zijn dat ik bij ons op een tornooi heb gezien. Dit kan echt niet meer.
Ik zie ons wel "gewoon" winnen van NZ, maar dan nog is het beschamend. Het enthousiasme dat de 2 oefenmatchen bij me hadden aangewakkerd, is nu al weg. Garcia mag eruit na dit tornooi. Ik weet niet meer wie Tedesco had aangenomen, maar als Mannaert dat ook was, mag hij ook vertrekken, anders krijgt hij nog een kans.
De één speelt in de PL, de ander in de JL. Dat heeft zo zijn redenen.Onana en Vanaken zijn 2 compleet verschillende type spelers en helemaal niet te vergelijken.
Gij vond dat we veel echte kansen hadden en weinig weg gaven?Bijna Gestopt met lezen na de eerste 2 zinnen. Klopt objectief gezien gewoon niet.
Verder klopt het wel dat bepaalde belangrijke spelers niet echt goed draaien zoals KDB en Lukaku (en Doku in match 1). Lukaku moet eigenlijk echt niet starten he. Laat die gewoon invallen om oorlog te maken als de tegenstander al vermoeid is. Zet gewoon Pardo dan. Of Trossard daar, als CDK out is.
En de ene speelt als een verdedigende middenvelder een draak van een match tegen Egypte. En de andere is 8/10 die vele hoger op het veld staat en veel meer voetballende kwaliteiten heeftDe één speelt in de PL, de ander in de JL. Dat heeft zo zijn redenen.
We hadden toch minstens 2x het Xg van Iran dus jaGij vond dat we veel echte kansen hadden en weinig weg gaven?
Trossard niet in de spits aub, maar Pardo kan zeker. Lukaku moet natuurlijk spelen om terug in vorm te geraken, maar ik vrees dat het niet meer gaat lukken.
Die afgekeurde goal zat daar natuurlijk niet bij, maar dat was toch beschamend hoe we dat weg gaven? Gevoelsmatig kan ik die Xg totaal niet plaatsen eerlijk gezegd. Ja, we waren veel rond de goal aan het breien, maar echte kansen waren toch schaars.We hadden toch minstens 2x het Xg van Iran dus ja
Het zag er ide maar belabberd uit tot je in de herhaling zag dat de muur daar gigantisch werd geblokt en nochtans moet je als aanvallende speler 1m van de muur verwijder zijn op het moment dat de bal gespeeld wordt. Al was het onside, dit was altijd een fout.Die afgekeurde goal zat daar natuurlijk niet bij, maar dat was toch beschamend hoe we dat weg gaven?