[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

wees eens positief. We hebben zelf nog aanvallend gespeeld met 10 man, en bijna gescoord.

Als we gewoon winnen tegen Nieuw Zeeland. Hebben we 5 punten. Zelf met een gelijkspel kunnen we nog doorstoten. Als Egypte en Nieuw zeeland hun 2de match ook gelijkspelen.

Courtois en de keeper van Iran waren wel sterk.
Beide keepers hebben een sterke prestatie neergelegd.

wees eens positief. We hebben zelf nog aanvallend gespeeld met 10 man, en bijna gescoord.

Als we gewoon winnen tegen Nieuw Zeeland. Hebben we 5 punten. Zelf met een gelijkspel kunnen we nog doorstoten. Als Egypte en Nieuw zeeland hun 2de match ook gelijkspelen.

Courtois en de keeper van Iran waren wel sterk.
Beide keepers hebben een sterke prestatie neergelegd.
Mogen we toch net iets meer dan dit na 2 mathen verwachten? Er zijn nog ploegen die niet sterk begonnen zijn maar die hebben dat wel in hun 2e match rechtgezet.

Dit was een veel betere match dan tegen Egypte. Ik begrijp Garcia wel na de rode kaart. Even stabiliseren vanachter, je weet dat het 10-15 min druk zal zijn van Iran. En zo geef je ook al wat ritme aan Theate.
Pardo had hij misschien sneller kunnen brengen

Sofascore zegt 1,82 vs 0,63 wel - gewoon voor de volledigheid.
1782076716252.png

Bende dramaqueens hier. Het was helemaal zó slecht niet. Ook niet geweldig goed, nee, maar 'ze horen niet thuis op het WK'. Ja OK dan, ik heb toch een andere match gezien. Een zeer frustrerende, dat wel. En Garcia heeft fouten gemaakt, net als sommige spelers. Maar 9/10 loopt die match anders en winnen we.

Waren we nu zeker van groepswinst zou hij dan stoppen met hopen op de ouwe KDB-Rom magie ?

"It was easier for Iran when they were sitting back defending but when they had an extra man, they didn't know what to do with it." (Roy Keane)

Kvraag me echt af hoeveel hier effectief hebben gevoetbald met commentaren als "blijf eens positief". We hebben tegen een team gespeeld waarvan de meerderheid bij fucking Tractor SC spelen. We hebben geen kloten te zoeken op dit wk

Terug
Bovenaan