Général Zantas
Well-known member
Wauw, die blik van Lukaku. Iemand gaat straks dood in de kleedkamer![]()
Hopelijk Meunier

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wauw, die blik van Lukaku. Iemand gaat straks dood in de kleedkamer![]()

UiteraardKlopt, maar draai de rollen om en we roepen allemaal om rood.
Jaja, geen obstructie maar lichte trek. Alsof wanneer het andersom was, niet elke Belg zou roepen om een rode kaart.Wat obstructie? Hij staat erachter, niet ervoor
Raakt hem met 3 vingers, eigenlijk fysisch onvoldoende om zo te vallen als volwassen (sport)man
Niet winnen van Iran... Wat een blamage...
Geen kenner maar zo'n laag blok is niet simpel lijkt me.Niet winnen van Iran... Wat een blamage...
Makkelijker voetballen tegen voetballende ploegen.180 minuten en nog geen goal gemaakt tegen 2 zwakke teams. Wat gaat ge ronde verder ook moeten gaan doen
De 2 centrale verdedigers ook.is al gezegd.
tot nog toe enige die vereiste niveau heeft