[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Man man, en straks gaan ze gelijkspelen tegen Nieuw-Zeeland omdat genoeg is voor de volgende ronde en dan gaan ze weer niet snappen waarom de supporters niet tevreden zijn en boos zijn omdat ze zich niet gesteund voelen >.<

Ik houd mij hart al vast voor een match met Theate als starter... brrr
 
Terug
Bovenaan