[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

De Cuyper had altijd wel een goaltje moeten maken maar daarbuiten was het toch redelijk pover. Wel gemakkelijk stand gehouden met 10 en nog de beste kansen gehad, als je toch iets positief moet onthouden.
 
Ik zie de Rode Duivels al tegen de VS volgende ronde, halfweg de wedstrijd aan de ademhalingsmachine..
Wat een dramatisch slechte match, bij de volgende blijf ik gewoon in mijn nest liggen.
 
Hoe heel België naar deze match keek, behalve de paar goednieuwsbrengers bij Sporza die het zonlicht gaan ontkennen:

fc-de-kampioenen-boma.png
 
Terug
Bovenaan