De zwakste groep is eigenlijk gewoon A (als wij Mexico vervangen).imo zijn groepen B, D, en I nog een stuk zwakker (wetende dat wij daar de reekshoofden zouden vervangen)
en als je ziet dat Uruguay gelijk heeft gespeeld tegen SA, en nu achter staat tegen Kaapverdie: dan lijkt dat mij de zwakste groep van allemaal.
