Wat maakt het ook uitKan toch perfect én ziek zijn, en naar België gevlogen zijn?
Alleeja, het 1 sluit het ander niet uit.
Maar jan met de pet zal het van in zijnen fauteuil wel beter weten he.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat maakt het ook uitKan toch perfect én ziek zijn, en naar België gevlogen zijn?
Alleeja, het 1 sluit het ander niet uit.
Maar jan met de pet zal het van in zijnen fauteuil wel beter weten he.![]()


Ja, al vaak gezien op dit WK. Bizar.We hebben het hier nog niet over de echte schande van gisteren gehad. Weer maar de volle 3 minuten extra tijd.![]()

Zie het ook net bij Argentinië.Ja, al vaak gezien op dit WK. Bizar.
Gohja, wissels mogen in principe maar 10 seconden duren, en zowat alle spelers kunnen nu plots wél gewoon terug rechtstaan na een pijntje - eigenlijk wordt nu pas duidelijk dat die voetballers zich dus eigenlijk al jaren compleet belachelijk maken met hun "blessures"
![]()
Ah ja, ik dacht dat je het in eerste instantie al had over de match van ArgentiniëZie het ook net bij Argentinië.
Allee. 3 minuten, iedere match ligt toch gewoon langer stil? Ondanks dat alles wel veel vlotter lijkt te gaan. Heerlijk hoe refs en tegenstanders die onnozelaars gewoon negeren als ze als een idioot op de grond liggen, en dan beschaamd recht moeten gaan staan.

Ja, maar dat is bij alles zo hé, inworp, vrij trap, ... dat wordt nooit echt meegerekend, dat is onderdeel van het spel gewoon.Ah ja, ik dacht dat je het in eerste instantie al had over de match van Argentinië
Ik had het gisteren ook al gezegd dat dat belachelijk weinig was. 3/4 minuten reclamebreak, fout op Trossard die al gemakkelijk 2 minuten was, dan nog alle wissels, tsja dat hadden er echt gemakkelijk 8/9 moeten zijn hoor.
En de wissels mogen idd maar 10 sec duren @BleKKie, maar dat is van het moment dat het bordje omhoog gaat tot de speler over de zijlijn loopt. Je bent nog altijd gemakkelijk een halve minuut kwijt tussen de twee fluitsignalen van de scheidsrechter zelf.

Waarom? Waarom dat niet gewoon bijtellen? Slaat toch nergens op, al die voetballoze minuten?Ja, maar dat is bij alles zo hé, inworp, vrij trap, ... dat wordt nooit echt meegerekend, dat is onderdeel van het spel gewoon.
En dat mag wat mij betreft ook zo blijven![]()
Neen, ik begin niet weer de discussie, we gaan toch niet overeen komen op dat gebiedWaarom? Waarom dat niet gewoon bijtellen? Slaat toch nergens op, al die voetballoze minuten?
Laat matchen 80 minuten duren, en tel dat eens correct bij?

Je zou kunnen zeggen dat hij een (be)valling had.Heel flauw dat men afkomt dat hij "ziekjes" was en wegens luchtwegeninfectie aan de kant stond, als hij ondertussen op't vliegtuig naar London zat.
Ik vergeet iedere keer dat dat met u is.Neen, ik begin niet weer de discussie, we gaan toch niet overeen komen op dat gebied![]()

