[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Bon, als het nu ne match gelijk de twee voorgaande wordt ben ik er toch even klaar mee :p wat een kut uur is dees ook om te spelen..
 
Terug wakker... Uruguay - Spanje begonnen maar onderweg ergens in slaap gevallen, terug wakker geworden bij een 0-1 stand en dan terug weg. Wakker geworden toen ze om 4u aan de voorbeschouwing begonnen. Nu weer klaar wakker op het moment dat het er toe doet.
 
Terug
Bovenaan