Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van welke planeet kom jij?nieuw woordje geleerd
'gegenpressing'
Oostenrijk had toch minstens even veel vuile fouten hoor..Niets tegen Messi ofzo, maar Argentinië komt nu toch al 2 wk's op rij met heel veel weg.
Het is leuk dat ze zoveel meer grinta tonen dan onze rode duivels bvb. Maar ze krijgen toch echt veel te weinig kaarten, fouten, voor wat ze soms doen in een match.
Oostenrijk had toch minstens even veel vuile fouten hoor..
Het één lokt het ander natuurlijk uit (zie NL-ARG vorig WK..)
Oostenrijkers zijn bekend met salon remises. De Algerijnen ook.Ik denk dat Oostenrijk-Algerije nipt zal zijn
Beide al 3 punten, dus grote kans dat diegene die verliest toch doorgaat als beste 3de.
De winnaar wordt 2de.
Eigenlijk kunnen ze het op een akkoordje gooien.
Oostenrijk en Algerije. Als beide het houden op een draw. Hebben ze elk 4 punten.
Oostenrijk eindigt 2de in de groep, met beter doelsaldo, Algerije is met 4 punten sowieso bij de beste 3des
Oostenrijkers zijn bekend met salon remises. De Algerijnen ook.
Ze spelen als allerlaatste hun matchen in groep J en weten dus perfect wat nodig is om door te gaan als 1 van de beste derdes, en dan kan een 1-0 verlies dus zorgen dat ze Spanje ontwijken.De tweede in deze groep moet tegen Spanje denk ik (Allé als ze effectief groepswinnaar worden).
Dus eigenlijk is Oostenrijk f*cked, want enkel bij verlies worden ze 3e. Met 3 punten dan, en dat wil je ook niet riskeren, lijkt me.
Salonremise valt dus nog af te wachten. Ze kloten er in ieder geval geen andere ploeg in deze groep mee (eventueel wel een andere 3e dus)
Goed punt, ze komen inderdaad pas op het einde aan de beurtZe spelen als allerlaatste hun matchen in groep J en weten dus perfect wat nodig is om door te gaan als 1 van de beste derdes, en dan kan een 1-0 verlies dus zorgen dat ze Spanje ontwijken.