Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is tegenwoordig niet vroeg, Nederlandse winkels beginnen u nu al dood te gooien met kruidnoten en Sinterklaas is nog 8 weken.Tijdens de ochtendwandeling 2 huizen tegengekomen waarde Halloweenversiering al ophing. Toch al een beetje vroeg, niet?
Altijd leuk. Wij doen dat hier jaarlijks met een grote groep vrienden. Verkleden doen we wel niet en de snoep hebben we ingeruild voor een oude klare of dergelijkeDit jaar voor het eerst ingeschreven voor een Halloween wandeling met de dochter, zal een ervaring voor ons beide zijn.
Ik neem voor alle zekerheid de buggy toch mee (bijna 4km) al was het maar omdat ze zich daar onder een dekentje kan verstoppen indien nodig.
Verkleden + snoep, dat spreekt toch elk kind aan?

Hier in de Action ligt het anders ook al goed vol.Hier (Noorwegen) ligt er al vanalle kerstgerief in de winkels.
Geef mij dan maar Halloween.
Ik ben zowiezo meer herfstfan.
Pics or it didn't happen!Hier vandaag al pompoenen gesneden met de jongens. Al es oefenen tegen dat ze echt voor de deur moeten staan.
echt baby? Of rond de 1 jaar? Vorig jaar een kleine van ik gok 1-1.5j zien lopen als Chucky (haar rood geverfd, blauw salopetje aan en plastiek mes in zijn hand) en dat was echt geniaalIemand tips voor een halloweenkostuum voor een baby?![]()
Pics or it didn't happen!

Zalig! De kinderen vinden dat de max hé.Ik moest wat knippen voor de anonimisatie
![]()
![]()
![]()
![]()

Wel topkwaliteit, Le Creuset.mss wat zot veel geld om 1 maand per jaar te gebruiken
. Nuja voor mij blijft het vooral bij wat films, paar leuke films op tv deze week (wel bijna enkel op play 6). Valt me ook altijd op hoeveel films of verhalen er van Stephen King altijd tussen zitten! Maar wil die boeken ooit nog wel eens lezen dus die films probeer ik wat te vermijden. Vanavond bijvoorbeeld it deel 2.