Help, mijn vader is een HLN-reageerder

Tonerider

Well-known member
Ik ben vandaag tot de ontdekking dat mijn vader regelmatig reageert op HLN-artikelen. Wat moet ik nu doen? Ik kan logischerwijs niet dreigen met hem te onterven en aangezien ik geen kinderen heb (voor zover ik weet) kan ik hem ook niet zeggen dat hij zijn kleinkinderen niet meer mag zien zolang hij deze zieke praktijken verder zet. Ik heb jullie advies nodig>

Er blijkt ook zoiets als een genetische aanleg om op HLN te commenten (volgens verschillende Zweedse studies). Ik zou mij laten testen en in het geval dat ik een risico gen met mij meedraag euthanasie overwegen.

Er blijkt ook zoiets als een genetische aanleg om op HLN te commenten (volgens verschillende Zweedse studies). Ik zou mij laten testen en in het geval dat ik een risico gen met mij meedraag euthanasie overwegen.
net even naar de dokter gebeld en hij zegt dat ik er geen last van zal hebben zolang ik op zwam blijf posten en BlackOccult af en toe kwaad op me is.

IP Ban op HLN installeren, en uw vader reformeren door hem een VR bril op te zetten en de hele dag tik tak filmpjes te laten kijken.
Na 14 dagen op water en brood kan u al resultaat verwachten.

Yup, dat klinken mij al degelijke voorzorgsmaatregelen. Kzou wel snel opnieuw contact met de dokter opnemen zodra ge merkt dat hln nieuws plots opduikt in uw facebook feeds en ge witte sokken met sandalen begint te dragen (maar dan is het eigenlijk al te laat)

Yup, dat klinken mij al degelijke voorzorgsmaatregelen. Kzou wel snel opnieuw contact met de dokter opnemen zodra ge merkt dat hln nieuws plots opduikt in uw facebook feeds en ge witte sokken met sandalen begint te dragen (maar dan is het eigenlijk al te laat)
ah lap, het witte sokken met sandalen syndroom heb ik al. `t zijn wel sokken van het merk Kaygell.

Niet meer te redden, helaas.
Of hem liggen trollen met uw eigen undercover HLN account, zodat hij er op den duur genoeg van heeft.

Terug
Bovenaan