Het grote stoner & doomtopic

Geen Dopesmoker in de lijst. Nogmaals het bewijs dat Graspopgangers geen smaak hebben.

En ik kan dat hier zeggen want de metalthreadmensen durven hier toch niet komen. :unsure:

Soms bots je op iets en vraag je je af hoe je het hebt kunnen missen. Voor zo'n zonnig land te zijn vrij stevige Australische stonerdoom.

Wat vinden jullie van de nieuwe Liturgy? Bezig aan mijn tweede luisterbeurt en ik denk dat dit hoog zal eindigen in mijn eindejaarslijstje. :drool:

Ik gun ze wel een uitverkocht festival, hopelijk geen risico voor het voortbestaan...

Alsook, check die Liturgy. :love:

Het is nu ondertussen meer dan tien jaar geleden dat ik er nog geweest ben maar er is geen enkel festival waar muziek zo centraal staat als Roadburn, eigenlijk compleet de antithese van iets als Tomorrowland waar ze hun line-up moeten opsmukken met allerhande tierlantijntjes.

Zo iets mag eigenlijk nooit verdwijnen.

Het is nu ondertussen meer dan tien jaar geleden dat ik er nog geweest ben maar er is geen enkel festival waar muziek zo centraal staat als Roadburn, eigenlijk compleet de antithese van iets als Tomorrowland waar ze hun line-up moeten opsmukken met allerhande tierlantijntjes.

Zo iets mag eigenlijk nooit verdwijnen.
Deel wel hetzelfde gevoel. Al moet ik bekennen dat ze mij zijn kwijt geraakt onderweg. Een hele tijd terug ergens gelezen dat de Roadburn meer ene meer is geëvolueerd naar het ter ziele gegaan Incubate festival. En ergens volg ik dat wel; het doet niets van de kwaliteit en de enorme charme van het festival af maar het is gewoon spek voor mijn bek meer.

E
Roadburn heeft wel vandaag nog een bommetje gedropt zeg: Bell Witch zal hun nieuwe album volledig komen spelen op vrijdag :love:

Enig jammere minpuntje is dat het volledig overlapt met Ashenspire :(

E
Roadburn heeft wel vandaag nog een bommetje gedropt zeg: Bell Witch zal hun nieuwe album volledig komen spelen op vrijdag :love:

Enig jammere minpuntje is dat het volledig overlapt met Ashenspire :(

Bell Witch is live zeker een aanrader! Een paar jaar geleden in een zaal gezien; op CD zet ik het eigenlijk verrassend zelden op maar live wel ideale muziek om helemaal in de sfeer te komen...

Terug
Bovenaan