Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is mij ook onbekend, eerste nummer klinkt alleszins al zeer de moeite!
Soms bots je op iets en vraag je je af hoe je het hebt kunnen missen. Voor zo'n zonnig land te zijn vrij stevige Australische stonerdoom.

![]()
Roadburn tast in de mist: ‘Adjust or die’
Directeur Walter Hoeijmakers werd blind, terwijl hij zijn festival door de storm moet navigeren3voor12.vpro.nl
Ik gun ze wel een uitverkocht festival, hopelijk geen risico voor het voortbestaan...
Alsook, check die Liturgy.![]()
Aha, nog een Prophecy fan. Net mijn tickets voor Prophecy Fest besteld!Na meer als 10 jaar stilte gaat Tenhi ineens met een nieuw album afkomen dit jaar
En direct een nieuw nummer van 10 minuten se:
Deel wel hetzelfde gevoel. Al moet ik bekennen dat ze mij zijn kwijt geraakt onderweg. Een hele tijd terug ergens gelezen dat de Roadburn meer ene meer is geëvolueerd naar het ter ziele gegaan Incubate festival. En ergens volg ik dat wel; het doet niets van de kwaliteit en de enorme charme van het festival af maar het is gewoon spek voor mijn bek meer.Het is nu ondertussen meer dan tien jaar geleden dat ik er nog geweest ben maar er is geen enkel festival waar muziek zo centraal staat als Roadburn, eigenlijk compleet de antithese van iets als Tomorrowland waar ze hun line-up moeten opsmukken met allerhande tierlantijntjes.
Zo iets mag eigenlijk nooit verdwijnen.
Ben aan het luisteren. Heerlijk!Nieuwe boenkschijf van Bell Witch.
Niet radicaal verschillend met wat ze in het verleden hebben gedaan, maar wel opnieuw zeer knap gedaan.Ben aan het luisteren. Heerlijk!
E
Roadburn heeft wel vandaag nog een bommetje gedropt zeg: Bell Witch zal hun nieuwe album volledig komen spelen op vrijdag
Enig jammere minpuntje is dat het volledig overlapt met Ashenspire![]()
Daaaaaamn you surprise sets.HANL speelde blijkbaar een verassings set op Roadburn![]()