Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Aangezien @Fusetea in een ander topic bekend heeft dat zij niet bekend is met Ufomammut gaan we het meesterlijke live optreden op Roadburn 2011 nog even in de bloemetjes zetten.

En ze komen naar Diksmuide dit najaar.Aangezien @Fusetea in een ander topic bekend heeft dathijzij niet bekend is met Ufomammut gaan we het meesterlijke live optreden op Roadburn 2011 nog even in de bloemetjes zetten. Als ik me niet vergis waren @de Waaslandwolf , @Obi-Jan en @Creeping Death daar ook aanwezig en kunnen dat dus bevestigen!

Ah, the return of the Fuse!Ik ben dan ook veel bekender met traditional stoner & doom, maar mits ik daarvan genoeg invloeden hoor in nieuwe bands sta ik er zeker voor open.
Tijdens mijn afwezigheid heb ik enkele nieuwere bands leren kennen en appreciëren zoals Blood Ceremony, Kadavar (te bedenken dat ik die nog live had gezien lang geleden) en Margarita Witch Cult. Ook Eldovar, een album gemaakt door Elder en Kadavar, al gaat die laatste al meer richting space rock.
Aangezien @Fusetea in een ander topic bekend heeft dathijzij niet bekend is met Ufomammut gaan we het meesterlijke live optreden op Roadburn 2011 nog even in de bloemetjes zetten. Als ik me niet vergis waren @de Waaslandwolf , @Obi-Jan en @Creeping Death daar ook aanwezig en kunnen dat dus bevestigen!
Ik heb deze plaat zelf ook toevallig ontdekt, via Discord eigenlijk. Ik heb daar een paar (buitenlandse) kennissen die ook music (en stoner & doom)freaks zijn. Handig!Ah, the return of the Fuse!
Blij om te horen dat je Eldovar ontdekt hebt, ik ben ook fan. De plaat toevallig tegengekomen in een platenwinkel in Parijs, ik wist niets over deze collaboratie omdat ik van Kadavar noch Elder de releases echt volg. Maar na de collab, en na Elder aan het werk te zien op Desertfest vorig jaar, hou ik die band toch nauwer in het oog. Gold & Silver Sessions zijn meesterlijk (absoluut iets voor jou) en hun allerlaatste E.P. is eigenlijk ook erg goed.

Ik voel mij zeker aangesproken! Ik ga ze later eens checken. Vooral het artwork spreekt mij dus aan, maar dat heb ik met veel space en stoner/doom covers.Ik kan enkel beamen dat Ufomammut absoluut de moeite is. Ik was er niet bij op het fameuze Roadburn concert, maar zag ze wel aan het werk in de uitermate gezellige Magasin4 dat was uitstekend. Een aanrader voor iedereen met doom in het hart. Al zou ik dat niet als een traditionele doomband omschrijven, eerder post metal I guess? Eve, Idolum en beide ORO albums zijn verplichte kost.
Check zeker Malleus dan, maakt prachtige werk voor heel veel stoner/doom bands.Ik voel mij zeker aangesproken! Ik ga ze later eens checken. Vooral het artwork spreekt mij dus aan, maar dat heb ik met veel space en stoner/doom covers.
Desertfest is inderdaad binnen, in de verschillende zalen van het Trix-gebouw (of in het gebouw van de Vooruit in geval van Desertfest Gent). Je kunt tussen de optredens door wel buiten gaan zitten, waar ook de foodtrucks staan etc.Een serieuze vraag over Desertfest trouwens: ik heb er al een paar keer aan gedacht om daarheen te gaan met de vriend, maar volgens een neef van de vriend is dat binnen te doen en zou daar worden gerookt. Wij zijn nu niet bepaald fan van sigaretten- en andere rook, en de vriend zeker niet omdat hij astma heeft.
Klopt dit?

Toen ze hun uitval hadden met Roadburn heeft het festival belachelijk veel van hun gezeefdrukte posters voor 20 euro verkocht. Toen was ik nog student en had ik geen geld, maar toch deze gekocht.Check zeker Malleus dan, maakt prachtige werk voor heel veel stoner/doom bands.
home - Malleus
Malleus Rock Art Lab – handcrafted screen printing, illustration and artistic printing based in Tortona, Italy.www.malleusdelic.com
S66368KV
Toen ze hun uitval hadden met Roadburn heeft het festival belachelijk veel van hun gezeefdrukte posters voor 20 euro verkocht. Toen was ik nog student en had ik geen geld, maar toch deze gekocht.
Bekijk bijlage 20795
Inderdaad aanwezig, maar het meest legendarische optreden van Ufomammut blijft toch hun passage in OJC 't Kompas in Sint-Niklaas, samen met Lento, in 2008. Ik had toen nog nooit deftig om het even wat voor doom beluisterd noch live gezien, dus ik ben daar totààl omvergeblazen en platgewalst. Ik ben er nog altijd niet goed van. Loodzwaar en loeihard. Miljaar.Aangezien @Fusetea in een ander topic bekend heeft dathijzij niet bekend is met Ufomammut gaan we het meesterlijke live optreden op Roadburn 2011 nog even in de bloemetjes zetten. Als ik me niet vergis waren @de Waaslandwolf , @Obi-Jan en @Creeping Death daar ook aanwezig en kunnen dat dus bevestigen!
Dit klopt inderdaad. Sigaretten not so much, maar gezien het genre wordt daar wel serieus wat wiet gesmoord in die zalen. Zelf vind ik dat een zeer aangename geur en is toch wel deel van de totale Desertfestervaring. Kan echter niet inschatten hoe storend het voor jullie zal zijn. Maar als je een festival wil doen binnenkort, waarom niet Down the Hill proberen? Dat is outdoors en lekker veel jammy space rock op de agenda!Een serieuze vraag over Desertfest trouwens: ik heb er al een paar keer aan gedacht om daarheen te gaan met de vriend, maar volgens een neef van de vriend is dat binnen te doen en zou daar worden gerookt. Wij zijn nu niet bepaald fan van sigaretten- en andere rook, en de vriend zeker niet omdat hij astma heeft.
Klopt dit?

Lento.. damn, da's lang geleden dat ik die nog is opgelegd heb. Bestaan die eigenlijk nog?Inderdaad aanwezig, maar het meest legendarische optreden van Ufomammut blijft toch hun passage in OJC 't Kompas in Sint-Niklaas, samen met Lento, in 2008. Ik had toen nog nooit deftig om het even wat voor doom beluisterd noch live gezien, dus ik ben daar totààl omvergeblazen en platgewalst. Ik ben er nog altijd niet goed van. Loodzwaar en loeihard. Miljaar.
Het soort optreden waarvan de toenmalige aanwezigen nog altijd verhalen bovenhalen, heb er wildvreemden die er bij waren lyrisch over horen spreken, en de bandleden die ik toevallig gesproken heb herinneren het zich ook nog allemaal heel goed. De afwezigen hadden ongelijk.
Die collab met Ufomammut was ook heerlijk.Lento.. damn, da's lang geleden dat ik die nog is opgelegd heb. Bestaan die eigenlijk nog?

Grootste probleem dat het in de polders isMaar dus niemand die naar de polders afzakt voor Ufomammut in november? Het is op een zaterdag en maar 16 euro...
![]()
UFOMAMMUT + Quails
www.4ad.be
Maar ik overweeg het.Niet bepaald dichtbij, maar ziet er interessant uit!Dit klopt inderdaad. Sigaretten not so much, maar gezien het genre wordt daar wel serieus wat wiet gesmoord in die zalen. Zelf vind ik dat een zeer aangename geur en is toch wel deel van de totale Desertfestervaring. Kan echter niet inschatten hoe storend het voor jullie zal zijn. Maar als je een festival wil doen binnenkort, waarom niet Down the Hill proberen? Dat is outdoors en lekker veel jammy space rock op de agenda!
Dagje oorlogsmuseum en daarna stonerdoom op ons bakkes. Ik heb er zin in.Grootste probleem dat het in de polders isMaar ik overweeg het.
Die zaterdag wil ik misschien wel afzakken naar daar, Earthless moet vast de moeite waard zijn.Dit klopt inderdaad. Sigaretten not so much, maar gezien het genre wordt daar wel serieus wat wiet gesmoord in die zalen. Zelf vind ik dat een zeer aangename geur en is toch wel deel van de totale Desertfestervaring. Kan echter niet inschatten hoe storend het voor jullie zal zijn. Maar als je een festival wil doen binnenkort, waarom niet Down the Hill proberen? Dat is outdoors en lekker veel jammy space rock op de agenda!
Earthless live is één van de beste dingen ooit.Die zaterdag wil ik misschien wel afzakken naar daar, Earthless moet vast de moeite waard zijn.