Het grote stoner & doomtopic

"Stoner rock" playlistje zoeken op Qobuz voor tijdens het werken. Lijstje gevonden. Staat daar op nr. 7 Dopesmoker in zijn geheel op = playlistje van een dikke 7h 😆 .

Divide & Dissolve speelt morgen in Gent (of vandaag, ik hang nog steeds ergens tussen een strand en regenwoud in Canada). Bolt Ruin als voorprogramma!

@Obi-Jan is er zekerlijk bij? Niet te missen.

Divide & Dissolve speelt morgen in Gent (of vandaag, ik hang nog steeds ergens tussen een strand en regenwoud in Canada). Bolt Ruin als voorprogramma!

@Obi-Jan is er zekerlijk bij? Niet te missen.
Ik ga er niet bij zijn :unsure:
Ik ben er niet zo een fan van hun prekerig gedoe, ze mogen voor mij gerust een boodschap in hun muziek steken, maar als ze beginnen preken tijdens hun optredens zijn ze mij kwijt. (tijdens roadburn een hele preek afsteken over het coloniale verleden van Nederland bvb).

Combi is nu wel direct te veel van het goeie hier (lees: te vermoeiend, helaas)... :unsure:

Het feit dat die er wel nog zijn, zegt dat iets over de gemiddelde leeftijd?

Net gezien dat Margarita Witch Cult er blijkbaar komt op vrijdag 🤯 (en daarvoor zijn er wel nog tickets)!

Alleen weet ik nu nog niet of we er gaan geraken die dag omdat er de volgende dag al iets gepland is waar we misschien niet onderuit kunnen (+ in combinatie met de afstand, Antwerpen is niet bij de deur) en ik weet ook nog niet of de vriend congé gaat kunnen nemen... 🫤

Laatst bewerkt:
Oké, waarschijnlijk kan er wel iets worden geregeld!

Maar aleer ik tickets koop... gezien de concerten indoors zijn, hoe zit dit algemeen qua drukte in het publiek? Echt volle zalen benauwen mij.. :unsure:
Al vermoed ik dat dit van band tot band afhangt?

EDIT: btw, ik zie dat The Obsessed er zondag gaat.

:headshake:
:headshake:

Volgende keer toch wat vroeger erbij zijn...
Moet toch echt eens beter worden in het bijhouden van festivals/gigs/... Ik heb sinds een tijdje wel een bandsintown-account, maar kan hier niet goed weg mee, vind het maar onhandig en krijg steevast aanbevelingen die mij niks zeggen en/of te ver zijn, al helpt mijn regio daar nu niet bepaald bij. :')

Laatst bewerkt:
Ik ga zelf het festival integraal moeten skippen dit jaar, wat zeer jammer is. Vrijdag was de minst interessante dag voor mij persoonlijk, maar Blackwater Holylight en Kid Congo had ik heel graag aan het werk gezien.

Ik ga zelf het festival integraal moeten skippen dit jaar, wat zeer jammer is. Vrijdag was de minst interessante dag voor mij persoonlijk, maar Blackwater Holylight en Kid Congo had ik heel graag aan het werk gezien.
Ik had zelf al eerder gezien dat The Obsessed zou gaan, maar was het om de één of andere stomme reden uit het oog verloren. Toen @Avondland hier aangaf dat zaterdag en zondag ineens uitverkocht zijn was het van shit! :headshake: (Luister er blijkbaar al 13 jaar naar. :') )

Nu, ik luister al een tijdje naar Margarita Witch Cult's album, dus daarom was ik benieuwd om ze eens live te aanschouwen. Dit nummer is mijn favoriet. Echt een crushing, zeer heavy track die mij doet denken aan Alice In Chains:

Rats vergeten tickets te kopen. Ik was van plan om zondag te gaan, aangezien het de enige dag was dat ik kon gaan.
Jammer dat ik ga moeten passen. Al ga ik Ticketswap wel in't oog houden.

Terug
Bovenaan