Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga er niet bij zijnDivide & Dissolve speelt morgen in Gent (of vandaag, ik hang nog steeds ergens tussen een strand en regenwoud in Canada). Bolt Ruin als voorprogramma!
@Obi-Jan is er zekerlijk bij? Niet te missen.
er zijn nog combi ticketsNondedju, ben ik toch niet te laat om een dagticket voor zaterdag op Desertfest te bestellen zeker?![]()

Als ik dat thuis verkocht zou krijgen hé ...er zijn nog combi tickets![]()
Je moet ze niet thuis verkopen, gewoon kopen voor jezelf?Als ik dat thuis verkocht zou krijgen hé ...
het is mij geluktAls ik dat thuis verkocht zou krijgen hé ...

(en daarvoor zijn er wel nog tickets)!

Heb je eigenlijk al tickets voor Ufomammut in de 4AD? Dat is naast de deur...Vooruit, dan toch tickets gekocht voor de vrijdag!
Toch blijf ik Ticketswap nog wat in het oog houden voor zondag... Je weet nooit.![]()

Ik heb via via al eens van de 4AD gehoord inderdaad. Ufomammut heb ik nog niet naar geluisterd volgens mij. Bedankt voor de tip wel!Heb je eigenlijk al tickets voor Ufomammut in de 4AD? Dat is naast de deur...![]()
Ik skip deze keer, genoeg drones van Sunn gehad voor eventjes.Wie gaat er trouwens naar de grootmeesters Sunn 0))) in het depot volgende week?

Ik vind dat de drukte best meevalt op Desertfest. Welke dag ga je nu?Maar aleer ik tickets koop... gezien de concerten indoors zijn, hoe zit dit algemeen qua drukte in het publiek?
Al vermoed ik dat dit van band tot band afhangt?
Ik vind dat de drukte best meevalt op Desertfest. Welke dag ga je nu?
Vooruit, dan toch tickets gekocht voor de vrijdag!![]()
Ik had zelf al eerder gezien dat The Obsessed zou gaan, maar was het om de één of andere stomme reden uit het oog verloren. Toen @Avondland hier aangaf dat zaterdag en zondag ineens uitverkocht zijn was het van shit!Ik ga zelf het festival integraal moeten skippen dit jaar, wat zeer jammer is. Vrijdag was de minst interessante dag voor mij persoonlijk, maar Blackwater Holylight en Kid Congo had ik heel graag aan het werk gezien.
(Luister er blijkbaar al 13 jaar naar. :') )